20 iul. 2010

Geiran Estetic

V-am mai povestit de Maia, cosmeticiana mea, insa acum revin cu mai multe amanunte. Eu merg o data pe luna pentru un tratament de curatare a tenului. Fara acest tratament cred ca m-as umple de cosuri si puncte negre deoarece tenul meu este mixt iar dupa un timp porii se inchid, de la praf sau machiaj, iar cremele aplicate nu mai au efect.

Asa ca degeaba dam bani multi pe o crema de fata, daca aceasta nu actioneaza in profunzime...si uite asa tenul se deshidrateaza si apar linile fine, ca nu le zic riduri din prima...

In anotimpurile reci am folosit o masca cu spongilla, care aplicata de 1-2 ori pe saptamana slefuieste tenul si reduce din semnele lasate de acnee sau  liniile fine. Am ales aceasta masca deoarece era varianta cea mai accesibila la pret. Microdermoabraziune sau peeling facial nu cred ca o sa-mi permit prea curand.

Daca imi apare vreun cos folosesc o tinctura de galbenele (calendula) si acesta se trage sau face coaja. Aceasta tinctura cat si masca sunt  importate din Rep Moldova (Maia este de origine de acolo si are acces mai usor la aceste produse). Costa doar 10 lei si te tine chiar si cateva luni.

Poti cumpara creme speciale pentru tipul tau de ten, la 50 ml sau 25 ml daca vrei sa incerci mai intai. Eu mi-am luat o crema cu ficat de peste, anti-acneeica pe care o folosesc ocazional in timpul noptii.

Recent Geiran Estetic a devenit distribuitor exclusiv al produselor si aparatelor de colonhidroterapie, o procedura foarte cunoscuta si utilizata in strainatate, mai ales prin vedete. 
Din cate am inteles la noi exista ceva de genul la Cocor Spa, insa in Bucuresti nu. Este o procedura cu multe beneficii, insa nu cred ca as apela acum la asa ceva. Poate mai la batranete :) Stiu ca multe vedete de la Hollywood apeleaza la aceasta terapie, mai ales inainte de ceremoniile fastuoase. Reduce celulita, ridurile, cateva kilograme etc.
Mai multe informatii gasiti pe site.



Niciun comentariu: