19 iul. 2011

Lentile Dailies Aqua Comfort Plus

Astazi dis de dimineata am fost sa imi ridic lentilele de contact de la Optimed. A fost o surpriza pentru mine sa aflu ca sunt printre cele 30 de norocoase ce au primit in dar 5 perechi de lentile de contact prin campania organizata de Trender.

Am o miopie forma usoara si port ochelari de vedere ocazional, acasa, atunci cand ma uit la TV, insa evit sa ii iau la spectacole, concerte, pur si simplu nu ma simt confortabil cu ei....asa ca de mult imi doream niste lentile pentru astfel de "ocazii speciale".

Cred ca am fost prima care si-a revendicat premiul, insa am preferat sa merg mai de dimineata pentru a evita canicula :) Din pacate ma grabeam si nu am mai stat sa-mi arate doamna doctor cum se folosesc. In plus mergeam apoi la birou si nu vroiam sa le irosesc asa intr-o zi banala, deoarece sunt de unica folosinta si dupa o purtare se arunca.
A ramas sa merg la cabinet intr-o zi mai libera pentru a primi instructiuni...as incerca eu singura dar imi este frica....sa vedem, poate rog o prietena care foloseste sa ma instruiasca si pe mine :)

Asa ca deocamdata nu pot sa spun o parere despre aceste lentile pentru ca inca nu le-am testat...probabil cand ma voi intoarce din concediu o voi face :)
Voi v-ati revendicat premiul ? Le-ati testat ? Pupici !!!




Niciun comentariu: