11 mai 2010

Leapsa de vara

Primita de la Butterfly.
"Spune-mi 7 moduri în care te pregăteşti pentru vară, adicătelea pentru plajă şi pantaloni scurţi şi rochiţe decoltate."

1. Epilare aproape zilnica. Recunosc ca am o obsesie sa am mereu picioarele fine, si in timpul iernii cand erau -15 grade ma epilam macar de 2 ori pe saptamana, acum insa cel mult la doua zile repet procedeul :P

2. Hidratare atat a pielii prin numeroase creme aplicate cat si a corpului prin minimum 3-4 litri de apa pe zi.

3. Shopping: rochite, pantaloni scurti, ochelari de soare, flip-flops si bineinteles un nou costum de baie.

4.  Sport. Am de recuperat deoarece in ultima luna nu prea am facut miscare pentru ca am avut de invatat, acum gata, luna asta trebuie sa "trag tare" :)

5.  Crema cu factor de protectie: folosesc Uriage 30 SPF.

6.  Alimentatie sanatoasa prin multe salate si fructe; abia astept sa fac o cura de capsuni si una de cirese...yammy !

7.  Mani-pedi mult mai des ca de obicei !

Daca mai este cineva care asteapta vara cu aceeasi nerabdare ca noi toate, poate sa completeze aceasta leapsa...

Un comentariu:

Iulia spunea...

Tre' sa onorez si eu leapsa dar atunci cand o sa ma tin de cuvant referitor la tot ce scriu :D