5 aug. 2010

Leapsa 6 calitati

O leapsa destul de complicata primita de la Butterfly, dar nu-i bai, ne descurcam noi :) Oricum imi era dor de o leapsa...

1. Sunt organizata si nu ma las coplesita de sarcini, stiu sa imi organizez timpul in functie de prioritati. Deocamdata nu am o agenda in care sa-mi scriu ce trebuie sa fac in perioada urmatoare. Inca mai ma ajuta memoria sa nu uit plata facturilor sau a altor obligatii !

2. Sunt o persoana foarte activa, nu-mi place sa pierd timpul aiurea, sa lenevesc fara rost. Imi place sa cred despre mine ca fac mai multe lucruri utile intr-o singura zi decat alte persoane, nu consider ca doar o zi de lucru la birou este suficienta. Dupa aia ne mai raman cateva ore in care putem sa ne hranim mintea si sufletul. Sunt de parere ca o persoana cu o viata activa este o persoana sanatoasa, nu consider nici pe departe sedentarismul la domiciliu un lucru bun !

3. Sinceritatea. Desi uneori poate fi un defect ! Insa persoanele realiste stiu sa ma aprecieze cand le spun lucrurilor pe nume, chiar daca uneori adevarul doare. Prietenele mele imi cer sfatul, mai ales pe probleme de dragoste. Ce sa mai, sunt un adevarat dr Hitch :))

5. Corectitudinea. Imi place sa fiu corecta si tratez oamenii la fel cum ma trateaza si ei pe mine.

6. Sunt modesta. Articolul acesta a fost o exceptie :)

Dau leapsa mai departe tuturor celor care vor sa ne mai impartaseasca din calitatilor lor !

4 comentarii:

Butterfly spunea...

Si poza?unde e poza? stiu ca e o leapsa mai dificila, si eu abia am stors 6 calitati :))

Pixxie spunea...

Mai ma gandesc daca sa pun sau nu o poza :P

Butterfly spunea...

Parca am vazut pe undeva o poza "partiala" cu tine ;)

Pixxie spunea...

Da, este cea de la concert Mika :P