30 aug. 2010

Leapsa - ritualul zilnic de ingrijire

De la Butterfly, careia ii multumesc frumos :) Trebuie sa descriu ritualul meu zilnic de ingrijire.

Dimineata ma spal pe fata cu  apa termala Corine de Farme; nu consider ca e nevoie sa ma demachiez cu lotiune daca am folosit cu o seara inainte.

Apoi imi aplic crema de ochi Garnier roll-on sau Iwostin Dark Circles, plus crema de fata Nivea Aqua Sensation. Daca plec de acasa folosesc fond de ten Accord Parfait si pudra Accord Parfait sau perle bronzante de la Avon.

La dus utilizez mai multe produse, in functie de dispozitie: gel de dus Fa, Dove, sau exfoliant Bourjois Gommage Detox.

Pentru par, am descoperit recent Dove Therapy si sunt foarte incantata de el, si uneori in timpul zilei, spray Gliss. Ca masca folosesc Vivanatura cu extracte de petrol, insa nu prea des pentru ca ingrasa parul. Eu chiar am observat o diminuare a caderii parului asa ca o sa continui s-o folosesc cam o data pe saptamana.

Pentru corp folosesc o lotiune pentru fermitate de la Avon, un spray de corp pentru brate pentru ca mi s-a parut mai racoritor pe timpul verii si gel anticelultic Elmiplant.

Seara ma demachiez cu Bioten de miere plus cimbrisor si Nivea demachiant pentru ochi. Daca sunt prea obosita sau lipsita de chef folosesc un servetel Pon Pon  si apa termala pe post de tonic !
Aplic din nou crema de ochi si crema de noapte de la Nivea.

Cam de doua ori pe luna aplic pe fata o masca cu argila Aslavital sau cate o masca de la Montagne Jeunesse.

La capitolul diverse utilizate intr-o zi ar mai fi: deodorant Garnier sau Avon, pasta de dinti Aquafresh, apa de gura Colgate, ata dentara Oral B, lac de unghi Farmasi, sapun Amway, crema pentru picioare Garnier, mascara si ruj de la Rimmel, parfum Noa - Cacharel sau Cristalle - Chanel !

Cam asta ar fi ritualul meu, sper sa va placa si voua :)

Multumesc Dorinei, Iuliei si Somonicai pentru premii ! Dublu multumesc lui Deedee !!! Chiar ma bucur ca blogul meu ocupa un loc important printre preferatele voastre !
Pupici si la cat mai multe postari !!!

4 comentarii:

Anonim spunea...

cam multe cosmetice pt. o varsta atat de tanara!
Cu apa de la robinet ai incercat vreodata?

Pixxie spunea...

:)) Nu sunt multe deloc ! Este strictul necesar ! Eu chiar nu folosesc atat de multe fata de alte fete...
Normal ca ma spal si cu apa de la robinet, cand sunt grabita si mai uit de cea termala :))

Dru. spunea...

hey.dragutz ritual.cu mentiunea ca apa de gura nu trebuie folosita zilnic,intrucat nu e ok.omoara nishte chestii care is chiar bune. dentistul meu recomanda o cura de o saptamana cu 2 pauza :)

Pixxie spunea...

Mersi de pont Butterfly, chiar nu stiam asta despre apa de gura !
E chiar mai bine daca nu folosesc zilnic, ma tine mai mult :)