9 nov. 2010

Tag: what's in my bag

Am vazut acest tag cam pe toate blogurile, insa ultima oara la Somonica.
Aceasta este geanta mea de zi cu zi, primita cadou de ziua mea. O port pentru ca imi place cel mai mult si este foarte incapatoare, mai ales cand merg la cursuri.

Continutul gentii:
- portofel
- port-card
- agenda Glamour
- cutiuta Libresse
- cutiuta vitamine
- telefon, casti
- coli A4 pentru cursuri si pixuri
- "Drumul spre inalta societate", John Braine - cartea pe care o citesc in acest moment
- luciu de buze Glazewear, Avon
- parfum de poseta Little Black Dress, Avon
- servetele umede/uscate;
- ochelari de vedere
- stick


4 comentarii:

Unknown spunea...

as vrea si eu o agenda micutza si dragutza,dar habar n-am de unde sa iau:(
ai un tag pe blogul meu :*

Pixxie spunea...

Incearca la Diverta, Libraria Dalles, acum cred ca au adus mai multe mai ales ca se apropie Anul Nou :)

Iulia spunea...

Este foarte draguta gentuta ta :). @iela: Eu am o agenda de la Diverta si e adevarat ca acolo sunt multe dragute si colorate.

Victoria West spunea...

Zilele acestea port o geanta Steve Madden, mare, incapatoare, neagra, si imi incap toate in ea, fara probleme. Ce port in geanta?
Agenda
portofel
trusa de ochelari
mini-trusa de cosmetice
iPhone-ul
pixuri
servetele
gume de mestecat
chei
business card holder
cartea pe care o citesc acum
pieptene

Am avut si eu telefon din asta Nokia de care ai tu, inainte de actualul meu telefon. :)