25 feb. 2011

Food and other drogs

Nu am mai abordat subiectul mancare de cam multicel...am scris acest titlu ca tot este la moda filmul Love and other drugs :) asa ca l-am adaptat pentru starea mea...

Imi plac la nebunie ficateii la cuptor...aici este ceva preparat pentru un party - ficatei cu bacon si ciuperci cu mozzarella :)


Nu am mancat in ultimii ani atata salata cat in aceasta iarna. Varza, morcovi si mar cu smantana, sare si piper...buna si consistenta. Aici o varianta tot pentru musafiri cu niste oua de prepelita fierte si masline deasupra.


Dupa cum am mai povestit sunt innebunita dupa legumele la punga congelate. Mi-am cumparat si o tigaie wok iar acum toata ziua prepar tot felul de retete, destul de simple pe care eu zic ca si un barbat nepriceput poate sa le faca.
Aici am calit niste legume in vechea tigaie:


Legume cu ficatei si smantana - sursa de proteine si grasimi sanatoase, putini carbohidrati, merge excelent pentru keto diet :)


Aici niste legume plictisitoare cu bucatele mici de porumb (babies parca le spune), morcov si brocolli cu piept de curcan...


Pastrama de porc la gratar cu legume

Ultimele achizitii - tigaia wok si tigaie de clatite :

Cateva clatite cu nutella - mi se par mult mai delicioase decat orice clatita cumparata la un restaurant scump ( si am mancat in multe locuri )

Am incercat sa fac tiramisu dupa reteta lui Butterfly, dar din pacate nu mi-a iesit cum vroiam, mascarpone nu s-a intarit, nu stiu unde am gresit...



BONUS
Tocmai am petrecut o seara speciala in redactia Glamour ! O seara cu o echipa speciala si talentata. Am fost incantata sa-i cunosc pe Diana Tofan, Mirela Ujica, Daniela Mihalcea si Marius Tatu, o parte din cei care alcatuiesc luna de luna revista mea preferata, Glamour !

A fost o intalnire mai mult decat perfecta, cu prajituri, ceai si discutii despre reviste.....eram inconjurata numai de reviste, ce sa imi doresc mai mult ?
La plecare am primit in dar de la fete o cutie de prajiturele de  la Maripossa si o trusa de farduri L'oreal Quad Pro - nuanta Blue Eyes.
Le multumesc fetelor pentru invitatie, acum pot sa spun ca viata la Glamour este dulce si frumoasa :)

8 comentarii:

fashion doctor spunea...

wow ,ce fericita esti !nu toti au sansa sa ajunga la astfel de petreceri,bravo!mancarea ta arata super , esti si o gospodina !yumii.pupici

Andreea spunea...

Se vede ca iti place sa gatesti! asa ca daca tot te pricepi, te intreb pe tine. De unde ai luat tigaia wok ? am vazut si eu prin Cora parca, dar erau multe feluri de wok si nu am stiut de care sa aleg :)) So, details pls! :D

Pixxie spunea...

@Modniza: da, am fost o cititoare norocoasa, alaturi de inca 3 fete !
Dupa Glamour Cooking School, acum chiar sunt mandra ca ii cunosc pe toti din echipa :)

@Andreea: da, sunt mai multe feluri, marimi diferite. Asta cred ca era cea mai mica, exista si mai mare de atat, dar nu am ce face cu ea, ca doar nu gatesc pentru un restaurant :))

Exista si mai scumpa, de la Tefal, in jur de 50 de lei, a mea insa a costat vreo 35 de lei.
Tefal are fundul mai gros si probabil e mai rezistenta in timp, dar eu nu cred ca voi avea probleme cu a mea...oricum nu am luat-o sa ma tina 20 de ani :D
Pupici !

Victoria West spunea...

Arata foarte yummy tot ce ai gatit si ai prezentat aici. :)

Butterfly spunea...

Imi pare rau ca nu ti-a iesit tiramisu, sa stii ca asa am patit si eu la ultimul tiramisu pe care l-am facut, si singurul ingredient pe care l-am schimbat a fost mascarpone romanesc, si eu zic ca de acolo s-a rupt filmul, faza e ca eu ma laudasem si colegilor de serviciu ca le aduc tiramisu de ziua indragostitilor si cand colo le-am adus un tiramisu lesinat. La gust era la fel dar crema aluneca in toate partile numai pe pisoturi nu sta. Am fost foarte trista din cauza asta...
P.S. Mi-ai facut pofta cu toate fotografiile astea cu bunatati ;)

Pixxie spunea...

@Victoria West : ma bucur ca arata tentant ce gatesc eu :*

@Butterfly: da, si eu ma gandeam daca sa dau vina pe mascarpone sau sa-mi asum greseala :)
Aici in poza am folosit mascarpone de la Prodlacta si a iesit cat de cat...a doua oara am facut cu mascarpone marca 365 de la Mega Image si a iesit mai dezastru :(
Deci nu stiu ce sa mai cred...romanesc/italienesc...care o fii mai bun ?

Unknown spunea...

mie imi plac prajiturile. a mai ramas ceva?

Pixxie spunea...

Nu a mai ramas nimic...Recunosc ca am servit prietenii cu 2-3 apoi restul am mancat eu :D