6 apr. 2011

Lotiune micelara Ivatherm - review

Lotiune micelara Ivatherm este prima de acest gen pentru mine. Pana acum nu stiam ce inseamna asa ca am sa ofer cateva amanunte pentru cine inca nu le cunoaste:

-  Contine un numar mic de ingrediente, cele mai importante fiind miceliile, structuri moleculare de forma sferica ce asimileaza particulele de praf, sebum si resturi de machiaj, curatind delicat si in profunzime tenul, fara sa il usuce.

- Contine un numar mic de ingrediente (11), 30% apa termala Herculane, este calmanta si antiiritanta.


De cand am primit aceasta lotiune o folosesc zilnic pe post de tonic. Ca demachiant nu o consider suficient de puternica, poate doar dimineata cand curat excesul de sebum, nu urme de machiaj.

Este un produs bland, nu agreseaza tenul, nu-l lasa gras sau dimpotriva prea uscat. Imi place mirosul, imi aduce aminte de niste flori, dar nu-mi dau seama care dintre ele :)

Ambalajul este ok, usor de manuit, are doar doua culori ce te duc cu gandul la apa !
Probabil daca nu o primeam cadou nu aveam ocazia s-o testez, mai ales ca am ratat-o atunci cand s-a vandut cu o revista.

De cand o folosesc pot spune ca tenul meu si-a gasit un echilibru. Nu stiu daca lipsa acneei din ultimul timp se datoreaza acestui produs sau este doar o coincidenta.
Oricum per ansamblu mi-a placut si o voi folosii in continuare cu placere :)

Un comentariu:

Madlen spunea...

si mie imi place.si folosind o cu crema pentru ten gras cu tendinta acneica chiar mi s-a schimbat putin tenul...in bine:X...