13 apr. 2011

Tag

Un tag dragut, furat de la Andreea.

3 culori preferate
Verde
Rosu
Mov

3 melodii preferate
Sa ma gandesc la 3 melodii pe care nu le-am publicat pana acum....

Shakira - Sale el sol - ca tot ma pregatesc de concert :)


Gwen Stefani - Cool - e asa de frumoasa aici si clipul imi place mult !


Westlife - Flying without wings - un clasic mereu la moda :)


3 piese vestimentare preferate
Jeansi
Pantofi cu toc
Jachete

3 materii preferate
A trecut ceva timp de atunci....hmmm, sa zicem engleza, istoria si gramatica :)

3 bauturi preferate
Apa plata
Ceai
Campari

3 mancaruri preferate
Salate
Friptura de vita
Omlete

3 deserturi preferate
Tarte cu fructe
Tort cu bezea si ciocolata
Placinta de dovleac

3 calitati
Sincera
Punctuala
Discreta

3 defecte
Cheltuitoare
Trec usor de la o stare la alta
Exagerat de ordonata, mi se spune "doamna scama" :))

3 persoane la care tii cel mai mult
Tin la mai mult de trei persoane - parintii, fratele, bunicile, prietenul, etc.

3 persoane pe care le urasti
De obicei imi trece supararea cu timpul si aceea persoana imi devine indiferenta, nu mai ma gandesc deloc la ea ! Deci nu urasc pe nimeni, poate simt un oarecare dispret pentru cine m-a jignit si nu m-a respectat !

3 obiecte la care nu ai putea renunta
Pc-ul, oglinda si portofelul :))

3 profesori pe care nu ii suporti/3 profesori de gasca
Nu mi-a placut niciodata matematica, fizica sau chimia deci pot spune ca profesorii care predau aceste materii imi erau antipatici :)
Profesoare de gasca erau de obicei cele de engleza si romana !

3 baieti simpatici de la tine din scoala/facultate
Au fost cativa prin liceu pentru care am avut cate un crush trecator. Acum am alte gusturi :))

3 tari pe care ai vrea sa le vizitezi
Spania
Austria
Brazilia

3 dorinte
Mereu aceeasi silueta de acum :)
Sanatate pentru mine si cei dragi
Succes profesional

3 chestii cu care te lauzi
Nu-mi place sa ma laud :P

3 lucruri pe care nu ai avut curajul sa le faci
Sa invat sa merg cu role/patine
Sa incerc un sport extrem
Sa studiez/lucrez in alta tara

3 lucruri pe care le regreti ca le-ai facut
Ca am avut incredere in oameni carora le lipsea discretia
Ca am plans pentru cine nu merita
Ca m-am lasat dusa de nas de persoane carora nu le pasa de mine

3 lucruri pe care regreti ca nu le-ai facut
Sunt genul de om care prefera sa regrete ce a facut decat ce nu a facut. Nu sunt ca altii cu drobul de sare, carora le este frica sa faca o schimbare in viata lor de frica sa nu functioneze ceva.

Totusi regret ca nu am fost mai drastica cu unele persoane si nu m-am indepartat de ele cand imi faceau rau.

Dau mai departe pentru: Irina, Butterfly, si Miss S.

Un comentariu:

Georgiana spunea...

Gwen Stefani - Cool si Flying without wings sunt printre my all time favourites! Mersi ca mi-ai amintit de ele :) inca ma trec fiori cand le aud, desi sunt destul de vechi.
Pup