8 nov. 2011

Tag copilarie

1. Ce raspundeai la intrebarea: ce vrei sa te faci cand vei fi mare?
Avocata :)) Inteleapta de mica :P

2. Care erau desenele animate preferate?
Gradina ascunsa, Sandi bell, Candy, Cartea Junglei si Tom si Jerry.

3. Care a fost cea mai frumoasa zi de nastere sarbatorita si de ce?
Nu imi aduc aminte o zi in special, majoritatea le petreceam cu rudele si erau reusite bineinteles pentru ca eram in centrul atentiei :)

4. Ce jocuri preferate aveati?
Flori, fete, filme sau baieti, Imparate luminate si Ascunselea :)

5. Ce iti doreai sa faci neaparat si inca nu ai reusit?
Sa calatoresc in multe tari.

6. Care a fost prima pasiune sportiva si nu numai?
Nu am avut pasiuni sportive. Mi-a placut apa si am invatat sa inot de mica, atat !

7. Care a fost primul cantaret/grup muzical preferat?
Primele casete au fost cu Pet Shop Boys, Abba sau Toto Cutugno.

8. Cel mai frumos obiect cerut (eventual primit) lui Mos Craciun, Nicolae?
Imi doream si eu pe vremea aia lucruri banale care nu se gaseau, gen papusi sau pufuleti :)) Cand le primeam va dati seama cate incantare era :)

Un comentariu:

daninho spunea...

ca tot am scris de copilarie, fur si yo leapsa, sau ce-i asta :))