27 nov. 2011

Testez Revicel

Parca stiam eu de ce in ultimele 2 luni nu mi-am mai cumparat o crema anticelulitica caci iata cum aceasta campanie a picat la fix :)

Credeam ca nu mai ajung in posesia acestor produse, m-a cautat curierul in fiecare zi, chiar daca pe AWB scria mare numarul meu de telefon si indicatia "a se contacta inainte de livrare"...ca apoi sa imi spuna tipa din centrala ca nu aveau numarul meu de telefon pe cutie si a trebuit sa il ceara dupa cateva zile celor de la Trender...m-a enervat si amuzat in acelasi timp :))

Auzisem de Revicel anul trecut, camd am participat la un sondaj, ceva de genul, dar nu am vazut aceasta crema prin magazine...
La prima vedere arata foarte bine, imi place ca arde si pisca pielea, asa simt si eu ca este altceva nu o banala crema de corp. Totusi trebuie imediat sa te speli pe maine dupa aplicare ca sa nu simtim din plin ardeiul iute :)).

Niciun comentariu: