14 apr. 2010

Cine arata mai bine?

Ambele actrite au purtat Lanvin, Michelle Williams la premiera Shutter Island si Kim Cattrall la Laurence Olivier Awards.


Eu ii dau ok-ul lui Kim, deoarece la 53 de ani arata foarte bine si rochia vine mai bine pe formele ei. Se observa ca si in realitate este fana Botox, exact ca si in film :) .

Michelle la 29 de ani este intr-adevar foarte slabuta insa cred ca i se potriveste un alt model de rochie; am citit recent ca este intr-o relatie cu Ryan Gosling, frumuselul din "The Notebook" dupa care toate am suspinat...lucky her !!!

5 comentarii:

adizzy spunea...

Michelle Williams, numa ca as fi taiat chestia aia fluturanda :)

Oana spunea...

Kim arata mai bine. Michelle mi se pare si cam palida pentru o rochie alba. O face sa para stearsa.

Butterfly spunea...

In rochia aceasta Kim arata mai bine, parerea mea...:D

Anonim spunea...

Kim arata mult mai bine aici,dar totul se datoreaza si a bronzului mai accentuat si a accesoriilor mai neutre,ceea ce"imblanzeste"si armonizeaza frumos intreaga tinuta..xoxo

Silvia spunea...

mie îmi plac ambele :)deşi ţinuta e cam bătrânicioasă pt michelle.