5 apr. 2010

Hristos a Inviat !


Sper ca ati petrecut frumos de Sfintele Sarbatori de Paste ! Eu stiu sigur ca am petrecut si am incercat sa nu fac excese culinare, desi....mi-a fost cam greu. Mama s-a intrecut inca o data pe sine, asa ca am mancat din fiecare cate putin; nu am vrut nici sa o supar dar nici sa am eu regrete apoi, insa o mica indigestie tot am simtit. Stomacul meu obisnuit cu alimente usoare, va imaginati ca trecerea de la seminte la drob nu a fost prea simpla :D

Una peste alta maine incep serviciul, dupa doua saptamani de concediu in care sincer nu prea m-am odihnit; am invatat, am facut niste reparatii pe acasa iar apoi multa curatenie si cel mai important am facut jumatate din ore pentru sofat :)

Ca impresii pot sa spun ca inainte de fiecare ora am emotii, instructorul este din fericire foarte rabdator si calm, iar eu o data ma descurc, alta data ma pierd si fac greseli...e destul de obositor mai ales ca mergem numai prin trafic, iar dupa o ora si jumatate nu mai stiu nici cum ma cheama, sunt ametita si imi piere foamea pentru tot restul zilei ...

Asa ca rezultat cred ca sunt mai slaba decat eram la inceputul anului, de maine o sa incerc sa reintru in normal, sa mananc mai organizat si sa nu-mi neglijez blogul !

5 comentarii:

Iulia spunea...

Foarte frumoase ouale! Spor in continuare la ore eu ma mai duc o data la legislatie si ma baga in trafic :D.

Butterfly spunea...

Adevarat a Inviat!
Uite vezi ai rezolvat 2 probleme dintr-o lovitura, inveti si sa conduci si slabesti, ce ti-ai mai putea dori?:))

Silvia spunea...

Adevărat a Înviat! Ce ouă frumoase a făcut mama ta :)

Oana spunea...

Bafta cu scoala de soferi. Te asteapta un premiu la mine pe blog. Pupici.

dulcik spunea...

Si eu te-am adaugat in lista
o zi cat mai buna