14 apr. 2010

Leapsa - "the first"

Primita de la Mihaela, careia ii multumesc frumos !

Primul cuvant pe care l-ai spus: tata !

Prima zi de scoala generala: nu-mi aduc aminte si nici poze nu am din nefericire ! Precis aveam uniforma si un buchet de flori mai mare decat mine :)

Primul tau sarut: am avut emotii normal, insa nu mai ma gandesc niciodata la ce a fost !

Prima formatie care ti-a placut la nebunie: oare Backstreet Boys ? Cand eram mica imi placea Madalina Manole pana la formatii mai aveam...

Un CD al unei formatii straine: The Black Eyed Peas;

Prima zi de liceu: timida, aiurita, nu mi-a placut prea mult;

Primul cuvant pe care ti l-a adresat prietenul / prietena cel / cea mai bun / buna: probabil am facut cunostinta;

Prima zi de facultate: emotii, aglomeratie mare si o zi foarte calduroasa pentru 1 octombrie !

Prima restanta: era de asteptat, am picat mai mult de jumatate, Dreptul Constitutional nu este specialitatea mea :)

Prima zi la locul de munca: emotionata, credeam ca o sa inteleg cu greu ce se intampla acolo, insa nu a fost asa...

Prima oara cand ai postat pe blog (data): 19 ianuarie 2010.

Dau mai departe Iuliei, Simonei, si Larisei.

3 comentarii:

Iulia spunea...

Preiau leapsa maine :D. Acum am observat :D :))

adizzy spunea...

pot sa iau si eu leapsa? ca imi place

Pixxie spunea...

Sigur Adizzy, este pentru toata lumea care doreste :)