12 sept. 2010

Amor la distanta

In aceasta seara, am avut o surpriza placuta cu un film de la care nu speram prea multe.

Erin (Drew Barrymore) si Garrett (Justin Long) sunt doi tineri care se intalnesc timp de 6 saptamani fara a-si dori vreunul dintre ei o relatie seriosa. Cand insa Erin trebuie sa se mute din New York in San Francisco pentru a-si termina ultimul an de studii, amandoi realizeaza ca intre ei s-a creeat o legatura puternica.

Si asa incepe o relatie la distanta, cu o multime de sms-uri, telefoane si banii multi pe bilete de avion !
Cand insa lui Erin i se ofera un job permanent in San Francisco, relatia lor e pusa in balanta deoarece niciunul dintre ei nu mai suporta distanta si dorul unul de celalalt.
Ramane sa vedeti daca vor ramane sau nu impreuna :)

Este o comedie romantica, foarte amuzanta, Justin Long joaca foarte bine, iar unii probabil chiar se vor regasi in problemele unui cuplu despartit de distanta !
In alte roluri o vom regasi pe Christina Applegate (Corinne, sora lui Erin).

Trailerul il gasitit aici

PS: Cei doi sunt si in realitate impreuna, fapt ce ajuta si mai mult filmul, se vede "chimia" dintre ei.

4 comentarii:

Anda Zelenca spunea...

Si eu vreau sa-l vad cat mai curand!:D
Imi place mult de Drew.

Dorina spunea...

Si eu vroiam sa ma duc la cinema saptamana asta (miercuri cu orange film)si nu ma hotarasem daca sa merg la "Going the distance" sau la altul, dar acum ca am vazut ca e laudat o sa merg la asta. :)

Pixxie spunea...

Fugi sa-l vezi, nu o sa-ti para rau ;)

Roxy spunea...

Nu stiam ca cei doi sunt un cuplu si in realitate!

Abia astept sa-l vad. Am trecut prin asa ceva si tare greu a mai fost....