14 sept. 2010

Leapsa - ingrijirea parului

Preluata de la Adina.

1. Ce tip de par ai ?
Drept, subtire, fin cu tendinta de ingrasare.

2. Care este lungimea actuala a parului tau ?
Mediu.

3. Cat de des iti tunzi parul ?
La 2-3 luni.

4. Care au fost extremele legate de lungime pe care le-ai experimentat? Ai mai reveni la una dintre ele ?
L-am avut lung pana la mijloc in adolescenta, dar nu o sa-l mai las vreodata asa.

5. Iti vopsesti parul ? Cat de des ? Acasa sau la coafor ?
Cand ma vopseam mergeam numai la coafor pentru ca nu vroiam sa am experiente neplacute acasa. Nu mai m-am vopsit de aproape 2 ani.

6. Ce culoare ai si ce culoare iti doresti sa aiba parul tau ?
Saten inchis iarna si deschis vara. Imi placea cum imi statea blond mediu :)

7. Ai avut vreun experiment nereusit legat de vopsirea parului ?
Din fericire nu ! Am auzit multe povesti si am vazut in filme diverse intamplari neplacute asa ca am avut intotdeauna grija !

8. Care au fost extremele legate de culoarea parului? Ai mai reveni la vreuna dintre ele ?
Am vrut odata sa ma fac saten inchis si am iesit mai inchis decat mi-am dorit. Nu mi-a placut cum ma prindea culoarea, ma maturiza prea mult.

9. Ce vopsea de par folosesti acum ? Care a fost cea mai buna si cea mai proasta vopsea folosita ?
Am folosit numai L'oreal Casting.

10 La ce varsta ti-ai vopsit parul prima data ?
Foloseam vopsea-sampon de la Wella pe la 16-17 ani, nu tinea mult si iesea la fiecare spalare. La 18 ani m-am vopsit prima oara, timp de 5 ani, apoi am luat pauza :)

11. Cat de des iti speli parul ?
La 2-3 zile.

12. Ce produse folosesti la fiecare spalare ?
Sampon.

13. Ce sampon folosesti acum ? Care este cel mai bun si cel mai prost sampon folosit vreodata ?
Acum folosesc Dove. Intotdeauna cel mai bun sampon mi s-a parut cel care in folosesc in acel moment. Sampoane proaste: de la Avon, Yves Rocher, Garnier.

14. Ce balsam folosesti acum ? Care este cel mai bun si cel mai prost balsam folosit vreodata?
Nu folosesc balsam pentru ca imi ingrasa parul. Oricum parul meu nu se prea incurca pentru ca este foarte moale. Uneori folosesc spray Gliss.

15. Ce masca folosesti acum ? Care este cea mai buna si cea mai proasta masca folosita vreodata ?
Folosesc masca cu petrol de la Vivanatura de 1-2 ori pe saptamana.

16. Folosesti un tratament pentru par ?
Nu.

17. Folosesti masti de par home made sau alte leacuri "babesti" ?
Nu prea din pacate :( Uneori mai imi limpezeam parul cu ceai de tei sau de menta.

18. Ce produse de styling folosesti in mod curent ?
Spuma din cand in cand.

19. Ce instrumente de coafat folosesti in mod curent ?
Uscator de par, perie rotunda.

20. Cum iti porti parul de obicei ?
Drept, desfacut, foarte rar in coada.

21. Care este coafura ta preferata pentru ocazii ?
Indreptat cu peria sau pus pe bigudiuri :)

22. Care este coafura pe care ai purta-o sau ai purtat-o in ziua nuntii ?
Pfiuu...inca nu stiu, mai am timp sa ma gandesc !

23. Exista o personalitate al carei par il admiri ? Te-ai inspirat de la vreo personalitate in stilul actual ?
Imi place parul Evei Longoria si al lui Catherine Zeta Jones. Din pacate e cam greu sa le copiez, ar trebui sa merg mai des la coafor.

24. Care este cel mai important lucru pe care il faci pentru ca parul tau sa arate bine ?
Il las sa respire, nu-l strang cu elastic, il spal cand se ingrasa si ii indrept varfurile.

25. Care este cel mai bun sfat pe care il poti da cuiva despre par ?
Incercati sa amanati vopsitul parului pana cand aveti cu adevarat fire de par albe vizibile. Mergeti la coafor pentru tratamente sau chiar pentru un mic rasfat ori de cate ori va permiteti.

Dau leapsa mai departe pentru Silvia, Camelia, Dorina si Somonica.

2 comentarii:

Silvia spunea...

multumesc pt leapsa ;) ma ocup de ea acum :D

daninho spunea...

ce lepse feminine... de un timp :)))