9 dec. 2010

Colectie cercei

Am vazut la mai multe fete postari cu diverse colectii de cercei, bratari sau inele si m-am gandit sa prezint si eu cerceii mei preferati de argint. Am 8 perechi preferate, cu cate o semnificatie speciala pentru mine.

1. Prima pereche face parte dintr-un set cu inca o bratara pe care l-am primit anul trecut de ziua mea de nastere de la colegele de birou. Sunt de sidef si ii consider foarte speciali. Ii port numai la diverse ocazii, in special vara.

2. Acesti cercei sunt de la Avon, primiti de la fratele meu de sarbatori. Iubesc combinatia de pietricele albe si negre.

3. Cerceii nr 3 fac parte dintr-un set cu inel, care insa este putin cam mare si nu-l port de frica sa nu-l pierd. Au aceeasi combinatie de pietricele albe si negre si imi place foarte mult incuietoarea, este safe ! I-am primit anul trecut de ziua mea de nastere.

4. I-am primit cadou acum 2 ani de la o colega de facultate. Nu ii port foarte des, consider ca trebuie sa am parul frumos aranjat pentru a-i pune in evidenta.
5. Pe acestia ii port destul de des, au cativa ani vechime dar arata inca destul de bine, ma mir ca inca nu am pierdut nici un surub de la ei.

6. Sunt cumparati dintr-un magazin de bijuterii din Mall Vitan, nici nu cred ca mai exista acum. Am fost la un pas de a pierde unul dintre ei dar l-am recuperat la timp.

7. Sunt cumparati de mama, cred ca din acelasi magazin din Mall, au pietricele verzi si caut mereu sa ii asortez cu machiajul :)

8. Ultima pereche face parte dintr-un set cu colier de la Avon. Sunt speciali pentru mine si merita purtati cu o rochie de seara si un coc frantuzesc, nu-i asa ?

Cam aceasta este mica mea colectie de cercei, pe care obisnuiesc sa-i schimb zi de zi. Inele nu prea port iar bratari mai mult vara.

5 comentarii:

Butterfly spunea...

Foarte draguti cercelusii tai, preferatii mei sunt cei de la nr.1
:D

Andreea spunea...

Buna! ai o colectie tare frumoasa! Imi plac mult cei de la nr.3 si nr.5. Pe cei de la 3 am inteles ca i-ai primit cadou, dar cei de la 5 de unde sunt ? Oare se mai gasesc? xoxo

Pixxie spunea...

@Andreea: numarul 5 tot cadou sunt, cred ca luati din Unirea.
Probabil se mai gasesc, chiar recent m-am intalnit cu o fata ce avea o pereche exact la fel, dar in marimea mai mica :)

Andreea spunea...

@Pixxie: :) stiu ce trec pe lista de Craciun :D thx

SoSheSays spunea...

imi plac cei de la nr 6!