4 dec. 2010

Tratament par

De o lunga perioada de timp parul meu cade. Si tot cade, nu se stie pana cand... Am incercat diverse sampoane sau masti, fara prea multe rezultate asa ca m-am gandit sa incep cu tratamentele naturiste.

Asa ca am cumparat - una bucata tinctura urzica, una bucata tinctura ardei iute, un pulverizator si m-am pus pe treaba. In 50 ml apa calda, pun o lingura din fiecare tinctura si pulverizez pe parul uscat.
Este destul de greu de inhalat, pana o pulverizez pe toata in cap, o tin numai intr-o tuse, aerul este foarte greu de respirat, probabil caile nazale nu se impaca prea bine cu aceasta combinatie de tincturi.

Prind apoi parul cu un cleste si stau asa cam 30 de minute, apoi samponez. Singurul beneficiu pana acum a fost ca nu se mai ingrasa parul, am rezistat sa ma spal pe cap la o saptamana, lucru ce nu l-am mai facut de foarte multi ani....

In paralel iau suplimente Viaderm, cate 2 comprimate pe zi. Farmacista a zis ca macar o cura de 2 luni sa fac cu aceste vitamine.
Acum asteptam rezultate....ori se mai stopeaza caderea parului si incepe regenerarea lui...ori ....ori... la asta nu vreau sa ma gandesc :(

PS: Nu mai ma vopsesc de doi ani, nu folosesc placa de par sau ondulator, doar il usuc cu foenul si asta doar in timpul iernii.
Nu folosesc produse de styling decat la vreo 2-3 luni putina spuma de par...nu il tin strans in coada, ca sa-l las sa respire, vara port palarie la plaja, iarna fes, basca, etc.
Ii tund varfurile la cateva luni, lungimea lui este medie spre scurta de vreo 2 ani...ce ar trebui sa ii (nu-i) mai fac ?!

8 comentarii:

MyaBeauty spunea...

Viaderm chiar este bun, am luat si eu si chiar il recomand (nu am luat doar o cutie...cam 6 cutii cu pauze)iar rezultatele se vad.

Tinctura de ardei iute iti provoaca tusea si stranutul :) Eu o folosesc cam de 1 luna de 2 ori pe saptamana si am vazut imbunatatiri in ceea ce priveste volumul parului la radacina.

Iti doresc multa rabdare...daca urmezi tratamentul cateva luni cu siguranta vei avea rezultate!

Andreea spunea...

ce simpatica ai fost cu replica "ori ....ori... la asta nu vreau sa ma gandesc :(" :))
Din ce stiu eu tinctura de ardei iute trebuie folosita cu moderatie,dar urzica nu are ce sa iti faca rau!

Asteptam sa ne spui daca intr adevar iti vei rezolva problema cu acest tratament! Tinem pumnii!

Roxy spunea...

Si eu am probleme cu parul de mult timp. Am incercat cam de toate. Mi-a placut tratamentul cu petrol de la Vivanatura, desi miroase puternic. Am folosit si tinctura de ardei iute si nu m-a deranjat deloc. Am cautat apoi pe net toate plantele care ajuta si am combinat acasa o serie de tincturi - urzica, ardei iute, mesteacan si altele. Am luat inclusiv pastile, Perfectil si chiar am observat ca era mai bine. Problema era ca Perfectilul imi cam supara stomacul si a trebuit sa intrerup. Nu stiu de ce, ca sunt aproape 100% naturale.

E bine ca iei si pastile, pentru ca de cele mai multe ori, cauzele sunt interne si asa trebuie tratate. La mine, ani de zile cauza principala a fost stresul. Apoi, am descoperit ca am o tiroida neascultatoare :) si de aici si caderea parului.

La anul, poti culege frunze de nuc si sa le pui la macerat in ulei de masline. Am o cunostinta cu un par foarte-foarte lung si spune ca amestecul asta face minuni.

Pixxie spunea...

Multumesc fetelor de incurajari ! Sper sa am odata rezultate ca deja am ajuns la capatul rabdarii :(

SoSheSays spunea...

Tinctura de ardei iute e o alegere foarte buna, am avut si eu ba mi se pare chiar mai am si o sa o folosesc, ca mi-ai amintit de ea. S astii ca uneori parul are perioade mai mut sau mai putin normale eu stiu? in care cade mai mult deact de obicei. Eu tind sa cred totusi ca sunt normale la mine se intampla asta undeva toamna si primavara. In orice caz aceste tratamente te vor ajuta daca nu, ia si niste vitamine de par.

SoSheSays spunea...

Acum am observat ca iei si Viaderm, am avut si eu dar eu cu pastilele mai greu, uit sa le iau sau la un moment dat pur si simplu nu le mai iau cert e ca am terminat totusi o folie si nu pot sa spun ca am constat vreo imbunatatire a pielii. Eu pentru piele le luam mai mult.

Pixxie spunea...

Da, Viaderm, Perfectil, nu stiu ce diferente sunt intre ele, poate doar de pret, insa eu le iau, ma gandesc ca rau nu au cum sa faca.

Sper ca nu sunt bani aruncati pe fereastra, pana la urma investesc in sanatate, asa zic eu :)

Butterfly spunea...

Si eu am probleme cu caderea parului dar la cat de stresata am fost in ultimele luni cred ca este explicabil, eu am luat revalid, cam o luna de zile si mai vreau sa continui, ma gandesc sa iau si tinctura de ardei iute pentru ca este foarte laudata de toata lumea deci trebuie sa fie buna. Eu spre deosebire de tine folosesc si placa de par, si spuma, si il si vopsesc cam la 2 luni, asadar am partea mea de vina. Sper sa aiba rezultat la tine macar pastilele daca nu tincturile, bafta
xoxo