21 dec. 2010

Fruits de Noel de la Yves Rocher

Cu siguranta imi plac editiile limitate. De la carti, cd-uri, ciocolata, cafea pana la produse cosmetice de orice fel. Ultima achizitie in materie de rasfaturi o reprezinta o crema de maini de la Yves Rocher. Nu prea sunt fana Yves Rocher, mi se par destul de scumpe si nu fac nimic special, fata de altele. Nici macar bio 100% nu sunt. Prefer Elmiplantul nostru in schimb.

Anuntul lor :
Gama de produse Fruits de Noël în Editie Limitata cu aromă de Portocala si Ciocolata sau Portocala si Migdala va invita să va bucurati de spiritul festiv al sarbatorilor cu preturi incepand de la 9 RON !

Are un miros placut de ciocolata, o folosesc seara inainte de culcare. La pretul de 12 lei, este oarecum convenabil, mai am un gel de dus Fa tot cu aroma de ciocolata asa ca merge combinatia. O puteti cumpara daca doriti sa fiti invaluite de spiritul Craciunului :)

Un comentariu:

Iulia spunea...

Si eu am devenit fana Elmiplant de cand cu lotiunea astrigenta & crema hidratanta anti-imperfectiuni. :)
Pare tare simpatic produsul de la Yves Rocher.