9 ian. 2011

Tag: Cand eram mica...

Preluata de la Iela.

1. Ce raspundeai la intrebarea: ce vrei sa te faci cand vei fi mare ?
Nu stiu de ce gandeam asa serios de mica si spuneam ca vreau sa fiu avocata :)) Mai bine spuneam ca vreau sa fiu printesa, musafir, ceva mai funny ! Oricum nu am ajuns nici una nici alta :P

2. Care erau desenele animate preferate ?
Ooo, dar cate erau...Candy, Candy (eram indragostita de Terry), Lidia si floarea cu 7 culori, Cartea Junglei, Sandybell, etc.

3. Care a fost cea mai frumoasa zi de nastere sarbatorita si de ce ?
Stiu ca la 10 ani am facut o mica petrecere cu cativa colegi si mi s-a parut mie mai special, pentru ca in rest toate zilele de nastere erau cu "oameni mari" deci nimic iesit din comun.

4. Ce jocuri preferate aveati ?
Ascunselea, flori, fete si baieti, apoi cu papusile bineinteles, de-a mama si tata, doctorul, restaurantul :)) Aaa si mai era unul, Imparate-luminate :))

5. Ce iti doreai sa faci neaparat si inca nu ai reusit ?
Sa fiu cantareata, din pacate nu am ureche muzicala...

6. Care a fost prima pasiune sportiva si nu numai ?
Nu imi placea jocurile in echipa, tot timpul erau altii mai buni ca mine care ma impingeau in toate partile. Deci baschet, handbal, volei....nu au fost preferatele mele din pacate. Acum la batranete am descoperit step aerobic, pilates si altele...

7. Care a fost primul cantaret/grup muzical preferat ?
Prima caseta cumparata a fost Pet Shop Boys pe care am ascultat-o la nesfarsit. De fapt asa am facut cu toate casetele... Apoi imi placea Abba, Toto Cutugno si  tot felul de artisti...am scris aici despre melodiile oldies preferate.
 
8. Cel mai frumos obiect cerut (eventual primit) lui Mos Craciun, Nicolae ?
Sunt inregistrata pe o caseta audio cum ii mai ceream lui Mos Gerila pufuleti ca au fost tare buni si niciodata nu am mai mancat pufuleti :) Si portocale...erau alte vremuri atunci, nu stiam de Spiderman si Ciciobello...

Niciun comentariu: