12 ian. 2011

Review sarbatori

Cum toata lumea a povestit in preajma sarbatorilor cum a petrecut, m-am gandit ca eu sa fac asta mai tarziu. Nu de alta, dar deja toata blogosfera era prea obosita sa citeasca postari asemanatoare peste tot !

Am facut cadouri apropiatilor, m-am preocupat de acest aspect mai mult ca niciodata, din timp si am fost multumita de ce am ales ! Sper ca si cei care au primit :D

Am primit mai putine cadouri ca in alti ani (oare chiar nu am fost cuminte ?) insa am fost multumita, a fost ce mi-am dorit cam tot anul. Cel mai important si valoros cadou a constat in doua cantare :D Sa-mi ajunga !!!

Sa cantaresc ce mananc in bucatarie si apoi tzop pe cantarul din dormitor....sunt super incantanta, merg bine amandoua si din fericire cel de camera nu a avansat de sarbatori....ce sa-i faci...am si eu un stres :P


De Revelion m-am simtit foarte bine, a fost cel mai reusit revelion al meu de pana acum. Am ales sa merg la restaurant, ca niciodata, pentru ca m-am saturat de revelioane acasa la mine, acasa la altii, in Piata Constitutiei, etc. Chiar consider ca meritam asta si ca nu am facut risipa. Acum daca este an de criza....trebuie sa facem revu cu Stela si Arsinel ?
Poate anul viitor voi intra iarasi in banal, dar acum chiar am simtit nevoia sa fie altfel si nu mi-a parut rau !

Cateva poze cu festinul culinar ( mai mult pentru mama care stiu ca moare de curioasa si se gandeste ca am rabdat de foame de Revelion :D ) Va dati seama ca nu am mancat tot ce este in poze, dar oricum mi-a tinut de foame pana pe 3 asa.... 




Anul 2010 mi-a adus realizari foarte importante in viata mea printre care permisul auto si admiterea la master. Asta mi-am propus la inceput de an si am reusit. Recunosc ca daca parintii mei nu m-ar fi ajutat financiar mi-ar fi fost mult mai greu. Le multumesc pe aceasta cale si le spun ca ii iubesc mult, mult de tot !

Bineinteles ca acest blog este o minunata realizare de suflet a mea in 2010, dar pentru asta voi face un alt articol in curand ! 

Sper ca anul 2011 sa imi aduca macar atatea bucurii si impliniri cate am avut in 2010. Mi-am pus cateva dorinte in noaptea dintre ani pe care insa nu le voi divulga decat daca se implinesc :)

Un An Nou Fericit cu tot ceea ce va doriti !
Sper ca in acest an sa ne impartasim in continuare numai lucruri frumoase  !

8 comentarii:

fashion doctor spunea...

ma bucur pentru tine.bravo,ca apreciezi parintii,ca ai intrat la master.sa fii sanatoasa si sa-ti indeplineasca toate visele!te pup

Roxy spunea...

In poza 2 e piept de pui cu migdale? Mancarea arata bine, dar nu prea au avut imaginatie la decorat farfuriile...

Daca nu e secret, cam cat a ajuns meniul la restaurant?

Iulia spunea...

Felicitari pt realizarile din 2010 si sa fie si mai multe in 2011!

Pixxie spunea...

@Americanca: in poza 2 este peste cu migdale :) A fost buuun ! Cam 70 de euro a fost meniul :D

Andreea spunea...

Un An Nou Fericit!
Meniul pare ok in poze :)

Ai un tag al parfumurilor preferate la mine pe blog.Pupici!

Roxy spunea...

Peste cu migdale n-am vazut inca, dar ma tenteaza mai mult decat puiul. O sa caut o reteta pe net...

Bun pretul si daca te-ai si distrat bine, chiar ai facut o alegere buna.

Mihaela spunea...

Felicitari pentru rezultate si mult succes in continuare!
:)

Pixxie spunea...

Multumesc fetelor ! Un An Nou plin de realizari si voua :*