30 ian. 2011

Tag - your life/blog in 2010/2011

Cu siguranta luna ianuarie este luna tagurilor. Si pentru ca anul este inca la inceput mai pot sa vorbesc despre ce a fost in 2010 si ce va fii in 2011. Acest tag abia l-am descoperit la Special Koko.

Your life in 2010

1. Care a fost cel mai frumos moment din acest an ?
Cred ca in concediu am petrecut cele mai frumoase si relaxante momente din acest an.

2. Care a fost cel mai frumos vis si nu ai putut sa-l indeplinesti ?
Sa imi iau (primesc) o masina :D

3. Care a fost cel mai bun sfat pe care nu l-ai urmat ?
Propriul meu sfat de a fii mai relaxata si de a ma distra mai mult...

4. Ai cunoscut oamenii noi ? Te-au dezamagit ?
Da, am cunoscut oameni noi, printre care pe colegele de la master. Sunt bucuroasa ca am o echipa de fete cu care ma potrivesc si ma inteleg :)

5. Care a fost cel mai bun produs de beauty care te-a multumit intregul an ?
Am descoperit produse noi anul acesta, pe care de acum incolo le voi folosii cu placere:
Huile Prodigieuse este unul dintre ele, precum si produse autohtone cum ar fii cele de la Elmiplant sau Gerocossen.

6. Care a fost cel mai prost produs de beauty pe care nu-l recomanzi ?
Din fericire in 2010 nu am luat "tepe" cosmetice memorabile !

7. Ce bloggerite ti-au ramas prietene ?
Avand in vedere ca in 2010 mi-am facut blogul si cu el o multime de prietene, sper eu fara dusmani :)

8. Care crezi ca a fost cea mai buna postare a ta din 2010 ?
Daca ma iau dupa vizualizari Eva Longoria, dupa comentarii si controverse, Viata la McDonald's iar dupa sufletul meu review-ul la cartile lui Nicholas Sparks si al concediului.

9. Cum ai petrecut de Craciun ?
Nimic iesit din comun, destul de relaxant, cu mancare buna si caldura sufleteasca :)

10 . Cat de bun a fost anul 2010 pentru tine ?
Foaaaaaarte buuuuun !!!


Tag your blog in 2011

Ce vreau eu de la blogul meu in 2011 din punct de vedere al:

1. frecventei articolelor : sa postez macar 2-3 articole pe saptamana !

2. continutului : sa abordez teme cat mai diverse care sa nu va plictiseasca pe voi si sa ma motiveze pe mine la mai mult !

- sa imi pastrez nota optimista, nu vreau sa scriu despre lucrurile negative din viata mea, chiar daca am momente mai dificile...

3. design-ului : pentru prima oara cred ca va trebui sa cer ajutorul unui baiat (probabil it-ist) pentru a face o schimbare majora, pentru ca singura nu ma risc...de cand am facut acest blog nu m-a ajutat absolut nimeni...multe lucruri le-am descoperit singura...altele intarzie sa apara :)

4. traficului : sa creasca daca se poate...daca nu, asta e, fara suparare !

5. abonatilor : la acest capitol chiar sunt saraca...asa ca ma bucura fiecare nou abonat care apare o data la cateva zile :P

6. interactiunii : sa primesc in continuare feedback pozitiv...iar cel negativ sa ma ajute sa-mi imbunatatesc felul postarilor !

4 comentarii:

Andreea spunea...

Eu iti doresc la cat mai multi cititori fideli!

Roxy spunea...

M-as bucura sa scrii mai des! Si sper sa ai din ce in ce mai multi cititori... de buna calitate.

Si eu simt la fel ca tine, legat de nota oprimista. Daca ne-am apuca toti sa scriem despre momentele dficile, de fiecare data cand trecem prin ele, s-ar transforma blogosfera intr-un loc prea trist :)

Mult succes in continuare! Si astept sa-mi spui cum a fost la examenul acela :) Daca vrei, te pun in legatura cu cativa chinezi, sa pui niste citate de la sursa, de la oameni simpli :)

Andreea spunea...

Un 2011 minunat! sa-ti indeplinesti toate obiectivele! :*

Pixxie spunea...

Multumeeeesc fetelor :*
Multe realizari frumoase in blogosfera si nu numai !