1 iun. 2011

1 Iunie dulce !

La multi ani copilasi !!! Cum ati petrecut azi ? Ati fost prin parc, v-ati dat pe tobogan, ati mancat mai multe dulciuri ca de obicei ? Eu din pacate zilele astea am simtit copilaria undeva foarte departe si am realizat cat e de greu sa fi om mare....

As vrea maine sa ma trezesc, sa ma duc zambind la birou, sa am oameni calzi si senini in jurul meu si sa ma relaxez spre seara cu un desert si o revista...Dar din pacate viata asta de adult e facuta si din lucruri care nu ne fac deloc placere...

Singurul lucru care mi-a inseninat azi ziua a fost articolul Ioanei, pe care va invit sa-l savurati ! Mentionez ca papanasii de la Casa si Vatra i-am incercat si sunt deliciosi !
Urmatoarele sunt pe to-do (eat) list, neaparat in vara asta :P 

Un comentariu:

Cristina Shopping Therapy spunea...

eu am mancat azi papanasi, plus inghetata si tort :D