23 iun. 2011

Tatici celebri

Daca pana acum le-am acordat prioritate mamicilor si am vorbit despre ele, despre cat de bine arata chiar si dupa o anumita varsta, hai sa enumeram si cative tatici celebri si sexy. Excludem taticii pomeniti peste tot, gen, Brad Pitt, Johnny Deep, Will Smith, Tom Cruise sau David Beckham.  Mai sunt si altii de mentionat...

Cam Gigandet, vedeta din Twilight, are o fiica Eve de doi ani cu iubita sa Dominique.


Matthew McConaughey cu Camila Alves are un baiet Levi si o fata mai mica Vida.


Christian Bale cu fiica Emmaline, de 5 ani.


Mark Wahlberg, are 4 copii cu actuala sotie in doar 6 ani de zile...Ella Rae (6 ani), Michael (4 ani), Brendan Joseph (2 ani) şi Grace Margaret (1 an).

Justin Chambers, actorul din Grey's Anatomy poate are rol de mare playboy in serial, insa in viata reala are 5 copii cu sotia Keisha si o casnicie de 13 ani : Isabella, gemenii Maya si Kayla, Eva si Jackson.


Cam acestia au fost taticii celebri si hot care mi-au venit in minte la prima vedere ! Sunt convinsa ca au mai ramas destui :P 
Voi pe cine preferati ? Pe cine ati dori sa mai vedeti in urmatorul articol ? Kisses !

3 comentarii:

Unknown spunea...

eu nu-i stiu pe tatici, dar imi place prima "maimutica", cum sta ea acolo :))

Butterfly spunea...

E haios sa ii vezi pe barbatii acestia fatali si macho cu cate un bebe de mana sau in brate, super tare...:)

Denisa spunea...

toti barbatii buni de la hollywood sunt luati!:|