21 iun. 2011

Ce mai mananc

Am mai spus si in alte articole ca sunt mare fana a omletelor, nu mi-este frica de presupusele mituri cum ca ar creste colesterolul. Da probabil daca mananci omleta cu niste cartofi prajiti langa, ketchup si paine...probabil vei avea probleme si cu colesterolul. Un articol despre beneficiul oului aveti aici.

Sa revenim la meniul meu. Am facut pentru prima oara omleta la cuptor cu branza telemea si ciuperci. A iesit minunanta din prima ! Apoi am incercat si cu spanac in loc de ciuperci...la fel de buuuuna ! Se face repede, nu se pune decat putin ulei si nici nu se lipeste !


Cand ma grabesc insa dimineata fac niste oua ochiuri peste care presar apoi seminte de in si avocado ! Un mic dejun consistent pentru mine care imi tine de foame jumatate de zi. In poza de mai jos am alaturat si niste wasa cu humus de la Mega Image.


Recent am descoperit cat este de bun somonul la cuptor. Iau din Cora somon congelat la aprox. 35 lei/kg. Ma feresc de presupusul peste proaspat vandut in hipermarketuri, care din cate am inteles este tot peste decongelat si pus la vanzare. In plus odata am luat o teapa si am nimerit un peste nu prea proaspat....de atunci iau cat de mult pot congelat.
Il las la decongelat in frigider apoi il pun in tava la cuptor si storc putina lamaie peste el.

Cand este aproape facut il stropesc cu putin ulei de masline. Se face in maximum 30 de minute, deci foarte repede ! Cand am in congelator prepar langa el si o garnitura de legume inabusite.
In poza de mai jos am un sos de smantana cu ustoroi si marar sau patrunjel dupa caz. Sper sa nu ma satur vreodata de acest fel de mancare :) 


Cum a venit si vremea salatelor de gradina am tot mancat in ultimul timp ! Aici cu ridichi, castraveti si somon afumat - care mi se pare putin gretos asa ca il mai strecor prin salate. Cum a trecut vremea ridichilor, le inlocuiesc cu rosii si tot asa.


Ca sa nu mi se para plictisitoare o salata ii adaug la preparare niste condimente speciale pentru salata. Am amestecat intr-un borcanel mai multe verdeturi uscate pe care le presar ori de cate ori mananc ceva verde :)  Apoi am gasit dupa indelungi cautari si un amestec preferat de mine de la Kamis. Asa fiecare salata are o altfel de aroma :)



Bon appetit !

4 comentarii:

daninho spunea...

da ce mult mananci :))

Looks good :D

Dorina spunea...

Arata delicios! Mi-ai facut o pofta...

Pixxie spunea...

@ Daninho: daaaa, asa zic si eu, ca mananc mult dar nimeni nu ma crede :P
@ Dorina: Mersic ! Te pup :)

Butterfly spunea...

Si mie imi place somonul la cuptor si la fel il mananc si eu cu mujdei si uneori cu piure, mancam asta mai ales in Moscova, de cand m-am intors nu gasesc deloc somon sa imi placa, cel din magazin arata foarte dubios si nu m-ar mira sa ai dreptate si de fapt sa nu fie proaspat, si de cand cu problema din Japonia toata lumea zice sa nu cumpar peste, desi poate ca nici nu aduc somonul de acolo..ufff