6 ian. 2012

Despre samponul ideal

Stiti eterna goana dupa samponul perfect ? Putine sunt femeile care spun ca l-au gasit...si asta dupa 30 de ani...e mai greu de gasit decat Fat-Frumos :))

Eu efectiv am capitulat, chiar am obosit sa mai caut un sampon bun pentru parul meu fin, cu tendinte de ingrasare, care mai si cade destul de mult. Sincer mi-as dori sa existe o varianta mai mica pentru sampoane, gen 150 ml pentru ca daca mereu cumpar cate un sampon de 250 ml, iar dupa prima spalare constant ca nu mi se potriveste ce fac ? Stau si sufar cu el inca 2-3 luni pana se termina ? Sau cumpar in fiecare saptamana un sampon si aloc pentru chestia asta mai multi bani decat se merita ?!

Din magazine chiar intentionez sa nu mai cumpar, am folosit destule in tinerete si fara nici un miracol, ba dimpotriva am facut matreata si mi s-a ingrasat parul si mai mult. Asa ca fara Pantene, Garnier, L'oreal etc.

Singurul pe care nu l-am incercat este Clear, despre care am auzit cateva pareri bune, m-ar tenta cel impotriva caderii parului, si cel de la Yes to Carrotts, dar deocamdata mai astept... Nici Syoss nu am incercat pentru ca ma sperie recipientul acela imens de 500 ml !
Cel testat de la Gliss din pacate am constatat ca imi ingrasa parul, este pentru fete cu parul mai aspru probabil, cel de la Cosmetic Plant sau Yves Rocher imi faceau matreata, etc.

Asa ca am zis s-o dau pe profesionale si mi-am cumparat un sampon Wella pentru scalp sensibil - coafeza mi-a zis ca acesta mi s-ar potrivi pentru ca am niste cojite, o usoara matreata, probabil de la schimbatul atator sampoane. L-am luat de la salonul El-studio pe care il frecventez de cateva luni bune. Am dat 34 de lei pe el, un pret foarte bun - la un mic search pe google l-am gasit in multe locuri la preturi peste 50 de lei, iar intr-o revista de luna aceasta era prezentat la pretul de 44 lei...

Face spuma, aplic cate putin de doua ori la o samponare, nu mi-a facut matreata si culmea este ca nu are nici un miros - cel putin nu unul dedectabil :)) Cei de la salon au o oferta cu adaos 0% pentru produsele Wella, eu zic ca este o buna afacere !


8 comentarii:

Victoria West spunea...

Eu ma inteleg bine cu Garnier. :)

Butterfly spunea...

Eu sunt dintotdeauna fan Head &Shoulders si Pantene, cu siguranta cele profesionale sunt mai bune dar din cauza pretului am revenit tot la vechile iubiri.Problema la mine este balsamul si mastile de par, aici sunt intr-o continua cautare. :))

CristianaD spunea...

Buna. Am vazut prin blog-ul cuiva ca aveai o poza cu o doamna bruneta, la postul acesta. Unde e?

Pixxie spunea...

Nu aveam nici o poza cu o doamna bruneta la acest post si cred ca nici la altul :))

CristianaD spunea...

poti sa-mi dai mailul sa iti arat despre ce vorbeam?

Pixxie spunea...

Il gasesti la profil :)

CristianaD spunea...

Nu stiu daca sunt eu mai blonda, sau ma rog.. dar cand intru pe profilul tau, am in stanga trimite e-mail si imi deschide outlook... Altundeva nu am gasit ceva legat de mailul tau. Te deranjeaza sa il scrii tu aici, te rog? Multumesc.

Pixxie spunea...

pixxie85@yahoo.com