25 ian. 2010

Efect 30

  Aseara am vazut ultimul episod din sezon; de fapt le-am vazut pe toate pana acum. La inceput nu m-a atras cine stie ce, mi se parea o copie nereusita dupa Sex and the City, parca era prea multa suparare in film, fetele erau mai mereu cu capsa pusa iar saracii baietii nu stiau ce sa le mai faca :)

In Sex and the City, stie toata lumea, nu era episod la care sa nu razi, barbatii erau "nenorocitii" care le faceau sa sufere...ce sa mai zicem... era serialul perfect pentru noi !

Dar totusi am continuat sa ma uit, mi-a placut stilul de imbracaminte pe care Vava il aborda, iar de Andreea ce sa mai comentam, asa este si in realitate, mereu impecabila si superba !

Baietii au fost dupa mine bine alesi, lui Stefan (George Remes) i sa potrivit rolul de aventurier, Toma (Adrian Nicolae) chiar pare inocent si nevinovat, iar Vlad (Dorian Boguta) yammmmy :) pentru mine reprezinta barbatul perfect, pacat ca Andreea realizeaza prea tarziu asta... Dar deh asta a fost scenariul. Abia astept sezonul doi !!!

Am pus o poza cu fetele la cumparaturi, aici in magazinul Irinei Schrotter din Baneasa Shopping City, unde am fost si eu prin vara in cautarea unei rochi...superb magazinul, rochiile, culorile alese...De revizitat :)

Niciun comentariu: