1 feb. 2010

Dragostea ...

Zilele trecute mi-am facut cadou "Dragostea" :) Nu cea adevarata ca inca o mai caut ci o colectie de citate de dragoste din romanele lui Paolo Coelho...
Nu credeam ca acest autor a vorbit atat de mult despre dragoste in toate romanele sale...sunt citate scurte dar multe din ele atat de reale...

Cateva mi-au placut mai mult:

Si dragostea e un drum complicat.
Fiindca, pe drumul acesta,
lucrurile fie te inalta la cer,
fie te atrag in iad.

La raul Piedra am sezut si-am  plans

Dragostea e singura punte dintre invizibil
si vizibil cunoscuta de toti.
E singurul limbaj eficent pentru a traduce lectiile
pe care Universul le da in fiecare zi oamenilor

Brida

A trebuit s-o pierd ca sa inteleg ca savoarea
lucrurilor recuperate este mierea
cea mai dulce pe care o putem gusta

Zahir

Daca e sa caut dragostea adevarata,
mai intai trebuie sa ma satur
de iubirile mediocre pe care le-am intalnit

Unsprezece minute


Si ar mai fi destule, dar va las si pe voi sa le descoperiti :)


 P.S. : pare a fi un cadou ideal de Valentine's Day nu-i asa ?


2 comentarii:

Mihaela spunea...

Da, pare un cadou foarte bun. Nu stiam ca a aparut cartea asta :P

Anonim spunea...

Suna bine, am citit recenzii interesante despre ea dar imi displace complet imaginea de pe coperta (am si eu piticii mei pe creier).