21 feb. 2010

Provizii

Da stiu iar am golit supermarketul, cardul, tot, am facut niste bicepsi, tricepsi de la market pana acasa, uf uf... Dar de aici mananc cel putin o saptamana, acasa si la servici...deci sa incep enumerarea...
- portocale- una pe zi la serviciu - nu am luat decat 5 dupa cum se vede...
- vrabioara de vita- am in cap o reteta mamaaa... o sa pun poze :)
-branza degresata- merge dimineata sau la pranz intr-o salata;
-salata, ridichi, masline;
- 2 pastravi ca doar abia am invat si eu sa-l gatesc cum trebuie, asa ca tot o sa mai fac...
- pahare mici de iaurt - mai mananc cu combinatia mea de fructe uscate minune !
- spanac si legume congelate;
- muschi file - da stiu tot mezel se cheama, dar dimineata mai merge cate o feliuta;
-finn crisp ulta thin - sunt delicioase, mai mananc cu alimente care nu merg asa goale;
- oua - da cu fabuloasa cifra 3 ....dar alta cifra de unde ??? Gainile de la tara nu fac oua pe frig, cel putin asa stiu de la mami; cand se va mai incalzi o sa mananc si oua de la gaini alergate de cocos :))

Cam atat despre provizile mele, multe sau putine, sanatoase sau nu...ramane de vazut la batranete :) Pana atunci, POFTA BUNA !!!

2 comentarii:

Butterfly spunea...

yammy...

Adelina spunea...

Să ştii că există şi ouă eco în supermarket şi chiar şi 2. Doar 1 n-am văzut. Nici la ai mei bunici la ţară nu prea ouă găinile iarna.. În schimb primăvara-vara-toamna am noroc cu ouăle de casă. :)