18 oct. 2010

18 octombrie


Dintotdeauna am considerat cifra 18 o cifra norocoasa pentru mine. Poate si din cauza ca mereu am facut referinta la ziua mea de nastere, probabil ziua in care sunt cel mai fericita !

As vrea sa le multumesc tuturor celor care se gandesc la mine in aceasta zi, colegelor mele de serviciu pentru frumosul cadou, fratelui meu si prietenului meu pentru toata rabdarea avuta cu mine !

Nu in ultimul rand as vrea sa le multumesc parintilor mei care ma sprijina si ma sustin moral si financiar de 25 de ani incoace :)
Va iubesc mult de tot, sunteti cel mai important model in viata mea si sper sa fiu intotdeauna pe masura asteptarilor voastre !

13 comentarii:

Mihaela spunea...

La multi ani! Distractie placuta astazi. :*

Anonim spunea...

La multi,multi,multi ani sanatosi!!!!:*:*:*:*

SANDA spunea...

LA MULTI ANI de ziua ta!
Te iubim mult si iti dorim sa fii fericita, implinita si sanatoasa!
Dumnezeu sa-ti dea inca de 4 ori cate 25 de ani, sa-ti vezi nepotii si stranepotii!
Iar cand noi vom fi o amintire, sa te gandesti cu drag la noi!

Costy spunea...

La multi ani surioara mea :) !!! te iubesc mult...ca intotdeauna. :X

Victoria West spunea...

La multi ani!

Andreea spunea...

Hey! La multi ani si sa fii fericita!Sa ai parte de tot ceea ce iti doresti :*

Ce tortulet dragut.Pupici!

Pixxie spunea...

Multumesc tuturor pentru mesaje! :*:*:*

@Andreea: pe cat era de dragut tortul, pe atat era de delicios :) Am vrut ceva cu fructe neaparat, cu frisca si putina ciocolata :P

The Drama Queen spunea...

La muli ani! :) Sanatate multa si succes in toate! :*

Iulia spunea...

LMA cu intarziere :):* Sanatate, noroc, iubire si fericire!

Oana spunea...

La multi aaaaaani! Mii de scuze si din partea mea ca m-am trezit doar dupa 2 zile. Sa fii fericita!

Pixxie spunea...

Multumesc fetelor ! Sunt fericita sa primesc mesaje si cu intarziere, nu ma deranjeaza :P
Pupici !!!

Roxy spunea...

La multi ani, Pixxie! 25 e o varsta atat de frumoasa!! Sa fii iubita si fericita in continuare!

Pixxie spunea...

Americanca, multumesc tare mult ! Da chiar este frumos la 25 de ani :) xoxo