5 oct. 2010

Nicholas Sparks (II)

Continuare de aici.

Nopti in Rodanthe

Am vazut acest film acum doi ani, cand a aparut, iar acum de curand l-am revazut pentru ca citeam in acelasi timp cartea si am vrut sa-mi readuc aminte, pentru o comparatie. In plus eram racita cobza si nu m-am odihnit toata noaptea, asa ca ce puteam face mai bine la 6 dimineata, decat sa vad ecranizarea Nopti in Rodanthe pe HBO !

Adrienne (Diane Lane), o femeie care inca sufera in urma tradarii sotului ei, incearcand sa-si reconstruiasca viata fara el, afla ca acesta ar vrea sa se reintoarca acasa. Sfasiata de sentimente contradictorii, ea se bucura de sansa oferita de o veche prietena, evadand intr-un orasel, Rodanthe, pentru a avea grija de hanul acesteia pentru un weekend. Acolo, in indepartata regiune Outer Banks, din Carolina de Nord, Adrienne spera sa-si regaseasca linistea necesara pentru a-si regandi viata.

Este extra-sezon si hanul ar fi inchis daca nu ar fi venit pe neasteptate un oaspete solitar, Paul (Richard Gere), un doctor de la oras. Dupa ce si-a sacrificat viata pentru cariera, Paul a venit la Rodanthe pentru a indeplini o datorie neplacuta si pentru a se confrunta cu propria constiinta.

Sunt doi straini care stau sub acelasi acoperis, dar odata cu apropierea unei furtuni, ei cauta alinare unul in celalalt, declansand o poveste de dragoste ce avea sa le schimbe viata.
Mi-a facut mare placere sa-i revad in rol de cuplu pe cei doi actori, dupa ce au jucat impreuna si in "Infidela" !
In carte Adrienne ii povesteste fiicei ei despre dragostea traita acum 14 ani, insa in film actiunea se petrece in prezent. Filmul ti se poate parea monoton, dar e totusi romantic, iar la sfarsit nu ai cum sa nu versi o lacrima ! 
Tips: este prima carte a scriitorului ajunsa best-selling!
Numele personajelor a fost un cadou de Craciun pentru cumnatii scriitorului : Paul si Adrienne.

Miracolul ( True believer)

Jeremy Marsh, ziarist la Scientific American, nu crede decat in ceea ce vede cu proprii ochi si urmareste cu incapatanare sa clarifice intamplarile supranaturale, stranii si neobisnuite. Atunci cand aude ca in cimitirul oraselului Boone Creek din Carolina de Nord niste aparitii fantomatice ii uluiesc pe locuitori, Jeremy, un sceptic innascut, se decide sa faca lumina in acest caz. Ceea ce nu se poate prevedea insa este ca in micul oras il asteapta dragostea: Lexie Darnell si este nepoata celei considerate mediumul local. Jeremy se afla in fata unei alegeri dificile: sa se intoarca la viata pe care o stia sau sa faca un lucru dificil pe care nu l-a mai facut niciodata - sa creada in adevarul care exista dincolo de tangibil. (Descriere preluata de pe coperta cartii).

Tips: Numele Lexie, este dupa una dintre fiicele gemene ale scriitorului.
Aceast roman nu are ecranizare. Nu m-a impresionat la fel cum au facut-o celelalte carti citite, este destul de plictisitor, mai ales pana se ajunge in momentul cand cei doi se indragostesc.

2 comentarii:

Suflet naiv spunea...

Suna interesant, thx

Victoria West spunea...

Am vazut si eu filmul "Nopti in Rodanthe", mi-a placut; cartea in schimb n-am citit-o.