9 oct. 2010

L'oreal Triple Active Day

Am ramas fara crema de fata pentru zi, dupa ce ma cam saturasem de Nivea Aqua Visage, asa ca m-am decis sa incerc altceva. In ultima vreme tot este promovata Triple Active Day prin toate revistele, asa ca am fost curioasa s-o testez.

Ce promite:

- hidratare de durata - glicerolul, asociat cu derivati din zahar, intareste capacitatea pielii de a retine apa si ii asigura o hidratare care dureaza 24h;
- protectie - complexul sau, pe baza de vitamina E, cu actiune de combatare a radicalilor liberi, previne formarea acestora, ca principali responsabili de imbatranire prematura a pielii. Filtrul sau UV protejeaza zilnic pielea de razele UV si de efectele nocive ale acestora.
- luminozitate - asocierea de ceramide si vitamina B5 ajuta la refacerea protectiei cutanate si regenereaza luminozitatea pielii.
Pret: 22.50 din Cora

Am ales varianta pentru ten normal/mixt si sunt multumita deocamdata. Intra rapid in piele, n-o ingrasa excesiv si nici nu o tine.
Sper sa-mi placa pana la final, pentru ca uneori cand incerc o noua crema/sampon mi se pare un produs mai special, insa cu timpul mi se pare ca nu mai actioneaza la fel !

Niciun comentariu: