1 oct. 2010

Elle - octombrie

Una dintre revistele mele preferate, Elle,  m-a cucerit si luna aceasta cu niste articole foarte interesante !
Tema revistei este "Romani in lume".

Roxana Voloseniuc scrie un editorial in care isi exprima nemultumirea pe care o are cand citeste in presa enunturi de genul "un roman a reusit sa castige un premiu", "un roman a ajuns presedintele unei companii straine", de parca un roman nu ar fi in stare de asa ceva in mod normal.
Americanii, cea mai mindra de sine natie din lume, au in continuare in scoli cursuri la care li se insufla elevilor ideea ca sunt cel mai grozav popor din lume, desi un procent foarte mare de studenti americani cred ca Beethoven este un caine, iar Michelangelo un virus de computer :))
In concluzie, romanii stau foarte prost la capitolul "incredere in sine", iar eu sunt complet de acord cu acest lucru.

Mihaela Nicola are de asemenea un articol foarte interesant, intitulat "Puterea de a spune nu stiu".
La publicitate se pricepe tot consumatorul, la PR toate femeile frumoase, la economie toti politicienii si la nutritie....practic toata lumea.
Nimeni nu mai are curajul de a spune "nu stiu" de parca asta ar dovedii un IQ mai saracacios sau abilitati mai putine.

In paginiile "Operatiunea Dulapul" o gasim pe fata Cameliei Sucu,  Cristina Sucu  (19 ani) cu un dressing impresionant. Dupa spusele ei, multe "cumparaturi" le face din dulapul mamei ei, pentru ca atunci cand ai asa o mama, ultimul lucru de care ai avea nevoie in viata asta ar fi pantofi si genti !!!

Elle ne prezinta povestea a 4 romance la Los Angeles : Alexandra Nechita, Aura Cercel, Gabby Oltean, Anastasia Soare.

Iar in ceea ce privesc paginile de moda, sunt peste asteptari, wish list-ul vostru va creste considerabil :)

5 comentarii:

Anda Zelenca spunea...

Si eu ador Elle. E cea mai de calitate revista din Romania si isi merita toti banii.

Roxy spunea...

Si mie-mi place Elle, alaturi de Harper's Bazaar si Vogue.

Stii ca eu nu sunt chiar o admiratoare a americanilor (cu exceptia americanului meu :) ), insa trebuie sa recunosc ca au meritele lor. Faptul ca la ei e atat de curat, ca nivelul de trai e atat de ridicat si mai ales ca au ajuns atat de departe intr-un timp atat de scurt.... n-or fi totusi chiar atat de prosti :)

Ma tot gandesc ca noi ocupam pamantul ala de pe vremea dacilor si unde am ajuns? O fi vina celor care ne-au condus, ca intotdeauna dam vina pe ei :)

America e o tara mare si normal ca intalnesti si multi prosti. Aici nu faci facultatea gratis ca in Romania, unde stiu multi analfabeti cu diploma, da na, sunt absolventi de facultate. Aici facultatea e in general scumpa si nu toata lumea isi permite. Prin urmare, unii raman cu mai putine clase si cu un nivel de cunostinte.... precar.

Oricat de destepti am fi noi romanii, nu e suficient. Cred ca mai trebuie si alte calitati. Cum naiba reusesc americanii astia fara sa dea spaga la doctor, la politisti....

Si apropo de cultura generala. MA uit frecvent la "Are you smarter than a 5th grader?" si nu stiu ce fac copiii astia la scoala, da eu nu-mi amintesc sa fi studiat astronomie si zoologie in clasele I-IV. Desi ma consider olecuta desteapta :), nu stiu sa raspund la intrebari.

Na, nu stiu exact ce am vrut sa zic, da intelegi tu ideea :)

Victoria West spunea...

Sunt de acord cu Americanca. Nu numai ca avem o istorie de 2000 versus istoria americanilor de 300 de ani, dar avem pana si cladiri in Romania mai vechi decat toata istoria lor. Si totusi unde au ajuns ei, si unde suntem noi...

Imi place de Anastasia Soare. :) Am vazut odata un documentar despre ea si m-a impresionat. Viata ei acolo la Los Angeles a fost o lupta continua; din primele luni petrecute in SUA cand nu stia engleza si plangea in fiecare zi speriata de o asemenea schimbare in viata ei, si pana a ajunge unul dintre cei mai de succes beauticians de la Hollywood. Reese Witherspoon si J Lo sunt doua dintre vedetele de la Hollywood de care imi aduc aminte din acel documentar numarandu-se printre clientele ei fidele. :)

Pixxie spunea...

Da fetelor aveti dreptate, americanii ne-au depasit de mult, mentalitatea romanului mai are de muncit pana sa-i ajunga !
Motivul nu-l stim, nici sociologii nu reusesc sa-l explice :)

SANDA spunea...

Sa-mi aduci si mie revista sa o citesc! Te pup!