14 oct. 2011

Leapsa despre preferinte

1. Sa incepem cu ceva simplu. Revista preferata. Argumentati.

Nu o sa nominalizez o revista despre care am mai vorbit, eu sau multe fete din blogosfera, gen Glamour, Prevention, Elle, etc. ci o sa mentionez o revista recent descoperita - Femeia. Am cumparat-o acum cateva luni pentru un cadou si am fost placut surprinsa, de atunci am adaugat-o printre preferinte.
Are un continut bogat, multe articole despre sanatate, dieta, moda, interviuri, trucuri si retete.  In plus in fiecare luna are un cadou folositor si nu costa mai mult de 10-11 lei. De exemplu luna aceasta am primit cadou un gel de dus Herboshopy, luna trecuta mi-am ales o curea (avea mai multe cadouri diferite), acum doua luni o trusa de unghi....deci produse cat de cat utile fata de alte reviste unde au cadouri de unica folosinta.


2. Culoarea preferata.
Albastru sau verde.

3. Serialul preferat.
Modern Family.

4. Emisiunea preferata.
Anul acesta nu am urmarit nici o emisiune la TV, chiar am deschis foarte rar televizorul. Anul trecut mai ma uitam ocazional la Cireasa de pe tort sau Dansez pentru tine.

5. Cartea preferata
Apa pentru elefanti.

6. Cantecul preferat
Will Young - Jealousy


7. Filmul preferat
A naibii dragoste.

8. Blogul preferat.
Blog vedete.

9. Cantaretul preferat.
Este o trupa de baieti de fapt, Hurts.

10. Tara preferata
Spania.

Nu cred ca a mai ramas cineva fara sa completeze aceasta leapsa, eu mereu le strang in drafturi si le completez in functie de dispozitie...

Niciun comentariu: