15 oct. 2011

Tag 25 de intrebari

1.Ai vreun animal ?
Nu, din pacate :(

2.Numeste 3 lucruri care se afla acum langa tine.
Ochelarii, telefonul, un pahar cu apa.

3.Cum e vremea de afara in momentul asta?
Rece si ploioasa, dar tot ramane luna mea favorita :P

4.Conduci?
Ocazional am condus in vara, acum nu stiu daca mai am curajul pana la primavara.

5.La ce ora te-ai trezit azi dimineata?
Dragii mei vecini mi-au permis sa dorm doar pana la 9.30. Daca vroiam mai mult probabil trebuia sa le cer aprobare !!!

6.Cand ai facut ultima oara dus?
Mai devreme.

7.Care a fost ultimul film pe care l-ai vizionat?
Tristan si Isolda - am gasit un dvd la Mega Image, la doar 10 lei, erau mai multe filme de vanzare, ramase de la Gazeta Sporturilor...

8.Ce scrie in ultimul mesaj trimis?
Factura VDF ........

9.Ce ton muzical ai la telefon?
Clare Maguire - Last Dance.

10.Ai vizitat alta tara?
Nu, din pacate.

11.Iti place sushi?
Nu cred ca am mancat pana acum. Am tot vrut sa cumpar o caserola mica dar mereu m-am razgandit. Nici la un restaurant cu specific nu am fost pana acum.

12.De unde iti faci cumparaturile?
De mancare - Cora, Mega Image; de haine - Sun Plaza.

13.Iei medicamente ca sa poti sa dormi?
Nuuuu, as lua medicamente ca sa pot sta treaza :)

14.Cati frati ai?
Un fratior cumintel mai mic cu 10 ani decat mine :P

15.Ai laptop sau desktop?
Desktop.

16.Cati ani o sa implinesti la urmatoarea aniversare?
26....in cateva zile :P

17.Porti lentile de contact?
De anul acesta am inceput sa port si sunt foarte incantata de ele :)

18.Iti vopsesti parul?
In prezent nu. Am renuntat de vreo 3 ani la vopsit parul, probabil ma voi reintoarce la acest obicei cand nu o sa mai am cum sa ascund firele albe.

19.Povesteste-mi ceva ce vrei sa faci astazi.
Multe cumparaturi. Pregatesc o masa speciala maine si e tare greu sa fii gazda :) O sa revin cu amanunte !

21.Care este topping-ul preferat de pizza?
Ciuperci, masline, mozzarella, rosii si sunca.

20.Cand ai plans ultima oara?
Ieri aproape am plans de nervi pentru ca mi-am uitat o lista foarte importanta la birou, cu tot ce trebuie sa fac/cumpar zilele astea - pe care tot o gandeam de 3 zile si a trebuit sa ma intorc din drum pentru ea :(

22.Ce preferi hamburgerii sau cheeseburgerii?
Cheeseburgerii !

23.Ai stat vreodata toata noaptea treaza?
Am avut o saptamana in viata mea cand am lucrat de noapte. A fost groaznic, sper sa nu mai repet vreodata experienta !

24.Ce culoare au ochii tai?
Caprui.

25.Poti sa simti diferenta de gust dintre Pepsi si Coca Cola?
Cred ca da. Nu am incercat niciodata sa gust din ambele legata la ochi ca la concursuri, insa Pepsi mi se pare mai dulce si mai putin acidulat.

Niciun comentariu: