24 oct. 2011

Tag diverse

1. Care este porecla pe care ti-au dat-o familia/prietenii ?
Nu am o porecla si nici nu mi se pare ok sa am. Mi se pare o copilarie practicata de pustani, o chestie folosita mai mult intre baieti.

2. Care este un obicei prost pe care il ai ?
Cred ca ma cantaresc prea des, altceva nu imi vine in minte...

3. Ai vreo fobie ciudata ?
Mi-e frica de soareci, chiar si de cei de plus :D

4. Care este melodia pe care te dezlantui atunci cand esti singura ?
Guess Who - Sex :)

5. Care este lucrul care te scoate din sarite cel mai rau ?
Ohooo, ma scot multe lucruri din sarite.

6. Care este ticul tau nervos ?
Nu am asa ceva.

7. Pe ce parte a patului dormi ?
La margine, pe burta si cu mainile sub perna :))

8. Care a fost primul tau animal de plus si ce nume i-ai dat ?
Nu mai imi aduc aminte.

9. Care este bautura pe care o comanzi mereu de la Starbucks ?
Signature Chocolat.

10. Care e regula de beauty pe care o promovezi dar nu o respecti ?
Hmmm....sa zicem manichiura :D

11. Cum (in ce directie stai) la dus ?
In picioare cu fata la dus, logic nu ? :))

12. Ai vreun talent special legat de corpul tau ?
Nu am talente speciale...

13. Care este acel fel de junk food pe care il manaci oricum ?
Pizza

14. Care e o fraza/expresie care o folosesti des ?
Nu am o fraza pe care sa o folosesc zi de zi, poate cate un cuvant, gen "baby" :P

15. Time to sleep- what are you ACTUALLY wearing?
O pijama primita de ziua mea de la fratele meu - pantaloni gri si bluza mov - preferata mea !!!

Niciun comentariu: