20 dec. 2010

Review Huile Prodigieuse

De curand am participat la un giveaway organizat de Mihaela, in urma caruia am primit cadou acest minunat ulei multi-functional. Miroase extraordinar, nu se compara cu nici un ulei incercat pana acum.

De ce multi-functional ? Pentru ca poate fii aplicat pe corp, ten si par. A fost prima oara cand am aplicat ulei pe ten, pana acum aveam impresia ca acest lucru imi ingrasa tenul...insa nu, surpriza ! Tenul meu a ramas intreaga zi catifelat si fara exces de sebum. Intr-adevar, nu pot spune ca a reparat sau vindecat din imperfectiuni, dar nu asta era important :)

Aplicat pe corp, imi transforma pielea intr-una de bebelus, mai lipseste doar mirosul de lapte. Deocamdata il folosesc cu masura si doar la ocazii speciale, pentru ca imi doresc sa ma tina cat mai mult timp. Oricum stiu sigur a ce voi mirosii de sarbatori....

Astept cu nerabdare sa soseasca si pe rafturile din Romania, va fii un bun cadou pentru mine si persoanele dragi !

PS: Am inteles ca deja se gaseste aici (varianta de 100 ml) si aici (varianta de 50 ml).

Niciun comentariu: