10 mar. 2010

Descult in parc


M-am dus la acest spectacol pentru ca nu l-am vazut niciodata pe Stefan Banica intr-o piesa de teatru, stiam ca se duc foarte multi spectatori, biletele se vand foarte repede...si da chiar mi-a placut, a fost bine jucat si foarte haios. 

Paul (Stefan Banica) e avocat, un tip calculat, care-si citeste ceasul la secunda, un tip ordonat, crescut intr-un mod traditional american, care, practic, isi schimba viata mutandu-se cu proaspata sotie, Corrie (Oana Ioachim) intr-o garsoniera la etajul 9 al unui bloc din Manhattan, unde liftul nu merge iar problemele incep sa vina pe banda rulanta.
In piesa mai apare un vecin, Victor Velasco (Mitica Popescu), pe care Corrie vrea sa-l imprieteneasca cu mama sa, (Ileana Cernat).

Finalul îl gaseste pe Paul alergand descult in parc, la minus 10 grade, bineinţeles si cu ajutorul unei sticle întregi de whiskey.
Eu personal am ras, la fel ca intreaga sala, Stefan este foarte talentat fara doar si poate, nimeni nu-i contesta calitatiile artistice, chiar daca in particular este perceput ca un om cu fite si cu un caracter care lasa de dorit...
Va recomand sa va duceti, dar sa fiti cat de cat odihniti, altfel 2 ore in sala chiar si cu pauza s-ar putea sa vi se para oarecum prea mult.

Un comentariu:

Oana spunea...

Buna! Te asteapta un premiu pe blogul meu.