11 mar. 2010

Leapsa - momente importante

Primita de la Mihaela !
1. In momentele cele mai dificile si in care simti nevoia sa te ajute cineva, la cine te gandesti prima oara?
In cazul problemelor personale cer ajutorul parintilor mei, ei sunt singurii care reusesc sa ma scoata din belele, iar la serviciu, ii cer ajutorul Magdei, "the best chief ever" :)
2. Daca ai putea fi, o zi, oricine ai vrea tu, cine ai fi? De ce? Ce ai face?
Nu am invidiat vreodata pe cineva pentru ceea ce este, pentru ca ma consider o persoana norocoasa, nu mi-ar placea sa fiu o persoana publica, asa ca probabil daca as crede in magie pentru o zi, as vrea sa fiu o vietuitoare necuvantatoare cum ar fi un vultur de temut sau o pisica rasfatata de stapana :D
3. Daca ar fi sa poti schimba o persoana cine ar fi aceea?
Nu e nimic mai frustrant decat sa traiesti langa o persoana sperand ca intr-o zi se va schimba dupa cum vrei tu, sa iti consumi energia zi de zi incercand sa modelezi pe cineva dupa bunul tau plac.
4. Ce ai face pentru linistea ta sufleteasca?
Mi-as pastra familia alaturi de mine cat mai mult timp, as cauta un job in care sa ma regasesc pe deplin si as incerca sa imbatranesc cat mai frumos cu putiinta, nelasand problemele zilnice sa ma inaspreasca.
5. Care crezi ca a fost pana acum cel mai important moment al vietii tale?
Momentele importante din viata mea le-am constientizat mai mult ca fiind foarte emotionante; cand s-a nascut fratele meu am simtit ca ceva s-a schimbat in viata mea, chiar daca eram mai micuta; momentul in care am implinit 18 ani l-am perceput ca fiind unul foarte important. Spre diferenta de alte persoane nu am simtit mari emotii cand am terminat facultatea, dar cu siguranta a fost un moment important al vietii.

Oricine doreste poate sa preia aceasta leapsa...

Un comentariu:

sanda spunea...

Frumoase ganduri si sentimente! In viata e bine sa vezi intotdeauna "partea plina a paharului"si viata va fi mai frumoasa si mai usoara!Nimic nu e mai placut in viata ca atunci cand te duci la serviciu sa stii ca vei intalni un sef care te considera coleg si poti discuta cu el orice, te intelege, nu te judeca gresit si empatizeaza cu tine.