16 mar. 2010

Despre hidratare

Trec printr-o perioada de incercare a diverse creme de fata. O lunga perioada de timp am folosit Garnier Nutritionist pentru zi si noapte, apoi insa m-am reprofilat deoarece din cate am inteles, daca folosesti o perioada lunga de timp o anumita crema, nu mai are efect. 

Mi-am luat Nivea Aqua Sensation, care imi place foarte mult, dar din pacate nu exista si varianta pentru noapte. Asa ca am incercat un altfel de Garnier, de data aceasta Essentials care insa nu prea m-a incantat, am tot trait cu impresia ca daca am dat mai putini bani comparativ cu alte creme, nu este asa buna, iar apoi imi ingrasa tenul prea mult.
Cand s-au terminat m-am gandit sa mai incerc si marci romanesti, asa ca m-am indreptat spre Elmiplant si am constatat ca la pret nu este asa o mare diferenta. A costat cu aproximativ 5 lei mai putin decat Nivea de noapte.

Da stiu, le amestec si le combin destul de mult, insa Nivea am cumparat-o la sugestia unei tipe de prin Carrefour, in fine, nu-mi pare rau. Elmiplant miroase foarte bine, a gutuie, dar este special pentru ten mixt, asa ca daca aveti un ten cu tendinta de uscare, s-ar putea sa va "tina" .  Pentru ochi folosesc in continuare Garnier cu roll-on, sunt multumita avand in vedere raportul "calitate-pret".
PS: scuzati calitatea pozelor, nu mai aveam baterii la aparatul foto, si le-am facut cu telefonul.

5 comentarii:

Iulia spunea...

Si eu am gelul roll-on dar nu-mi place. Adica ma usutura ochii ingrozitor :(. Poate si pt ca am ochii sensibili.

Arata bine de tot Nivea Aqua Sensation - cel putin din poza ta. Sunt tare curioasa de consistenta ei dar si de miros :D

SANDA spunea...

imi place cum scrii, ai talent

Anonim spunea...

Pixxie, poti sa-mi dai mai multe detalii despre roll-on-ul Garnier? Ce face?

Pixxie spunea...

Pai in primul rand racoreste, nu ingrasa zona (am folosit de la mama diverse creme de ochi anti-rid de la L'oreal sau Nivea si pot sa spun ca ingrasau zona foarte tare si intrau destul de greu in piele...surplusul il dadeam pe gat :D )

Eu am un inceput de "talpa-gastii" la coada ochiului, dar de cand folosesc Garnier roll-on s-a mai atenuat putin; este potrivit pentru linii fine, pentru riduri mai profunde nu cred ca are un efect atat de bun;

Trebuie in primul rand sa fi perseverent, eu ma dau in fiecare dimineata si seara, deoarece zona ochilor are tendinta de ridare cea mai rapida, datorita lipsei de sebum...asa ca vreau sa aman cat mai mult momentul aparitiei ridurilor :)

Depinde foarte mult si de genetic, de alimentatie, de cata plaja faci vara, exclus fiind mersul la solar !

BLOG VEDETE spunea...

eu am trecut pe creme cu apa termala la sugestia mai multor medici. Sunt mai scumpe dar marca Iwostine e mai accesibila (30 - 35 ron o crema). Am incercat si Avene si Vichy care sunt foarte bune