11 mar. 2010

Premiu Beautiful blogger


Am primit acest premiu de la Oana si Silvia, carora le multumesc foarte mult !!! Sunt foarte fericita si cu adevarat recunoscatoare ca cineva imi apreciaza blogul :)

Reguli:
1. Mulţumeste-i persoanei care ţi-a acordat premiul şi posteaza link-ul blogului ei.
2. Oferă premiul unor bloggeri pe care i-ai descoperit de curând şi care crezi că-l merită.
3. Contactează bloggerii respectivi şi anunţă-i că au câştigat.
4. Specifică 7 date despre tine.

Am sa premiez cateva bloguri ce nu au mai fost premiate, pe care eu le citesc constant si care m-au motivat sa intru in lumea blogosferei; in ordine alfabetica :
Adela
Adina
Ioana
Mihaela

7 lucruri despre mine:
1. Visez sa invat sa gatesc la fel de gustos ca mama mea;
2. Adorm intotdeauna inainte de ora 24;
3. Termin cel mai repede pasta de dinti si crema de picioare;
4. Nu imi place sa ma vaiet si nici sa-i ascult pe altii cum o fac;
5. Ma atasez foarte repede de oameni si animale si plang la orice fel de despartire;
6. Nu am plecat niciodata din Romania;
7. Ma consum prea mult cand lucrurile nu merg cum trebuie in viata mea;

6 comentarii:

Ionouka spunea...

Multumesc, sint onorata!

Mihaela spunea...

Multumesc mult :) E primul premiu pe care il primesc in blogosfera :P

Silvia spunea...

tocmai ce vroiam să te anunţ, dar mi-ai luat-o înainte :D

Butterfly spunea...

Ce bine pentru tine ca adormi inainte de ora 24, pe mine ma apuca si 5 dimineata...:))
Iti doresc sa reusesti sa inveti sa gatesti la fel de bine ca mama ta, mama ar fi onorata daca mi-as pue o asemenea dorinta:))

sanda spunea...

Cui ii place sa traiasca bine nu ii va fi greu sa gateasca bine.O masa buna la cina aduce sotul devreme acasa! Pana la urma "dragostea trece prin stomac" nu? Ai grija ce iti doresti pentru ca ti se v-a indeplini!

Pixxie spunea...

Nu mereu ne dorim sa avem sotul devreme acasa :)) Ne descurcam si fara ei :D