22 dec. 2011

Lista pentru Mos Craciun

Va aduceti aminte de wish-listul meu de la inceputul anului ? Ei bine, pot sa spun cu o foarte mare mandrie ca l-am indeplinit pe tot !
Acum, daca tot trebuie sa vina Mos Craciun pot sa spun ce mai imi doresc ? Ca sa nu ma trezesc iar prin ianuarie cu liste de dorinte :))

Un mp3 player - e pe liste de cativa ani, iar acum daca am inceput sa alerg mai mult chiar am nevoie de unul. Sony NWZ-W262 ar fi de vis !!!  


Un notebook - de cand visez sa scriu pe blog, sa vad filme, sa scriu mailuri din varful patului !!! Plus ca se apropie disertatia si va trebui sa il plimb dupa mine prin diverse locatii.

Plus cateva lucrusoare: o pereche noua de ochelari de vedere, cizme, cardigan, cercei, etc.
Bine Mosule te inteleg daca nu poti sa le aduci pe toate luna aceasta, le primesc si cu intarziere in ianuarie ;)

Voi ati fost cuminti ? Ca am tot vazut liste pe aici, sa speram ca se vor implini pentru toata lumea !
Craciun fericit si plin de impliniri alaturi de cei dragi !!! Va pup !

3 comentarii:

Aurelia spunea...

Iti urez ca sa-ti aduca Mosul tot ce iti doresti!

daninho spunea...

spe ca bocancii tai sunt destul de mari ca sa poata incapea tot ce-ti doresti :))

Hai Craciun Fericit! :D

Victoria West spunea...

Craciun fericit si tie! Sa-ti aduca Mosul tot ce-ti doresti! :)

Vino sa vezi un giveaway international la mine pe blog, :)

http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.com/2011/12/international-giveaway-best-fashion.html

Numai bine!
Victoria.