19 dec. 2011

Tag 5 sub 20

Am primit de la Andreea acest tag, pe care l-am vazut pe la toata lumea. Am fost surpinsa sa aflu cate produse bune exista si nu trebuie sa coste neaparat o avere ! Si eu am ales cu greu 5 produse preferate sub 20 de lei !


Oja Golden Rose - am cumparat-o intr-o seara pentru ca aveam nevoie urgenta de o culoare nude fara sa stiu cat este de buna. Apoi am vazut ca o multime de fete au adevarate colectii cu oje de la Golden Rose.

Crema ochi Gerovital -  am incercat-o cand am primit-o niste mostre, apoi am cumparat-o din Cora, mai ales ca in perioada asta se doneaza niste bani din produsele Gerovital catre olimpicii romani.

Demachiant ochi Balea - este foarte bun si m-a tinut o perioada lunga de timp.

Lotiune pentru par cu ardei iute Cosmetic Plant - din pacate nu il folosesc constant, ma deranjeaza mirosul inecacios de ardei iute, trebuie sa imi tin respiratia daca nu vreau sa ma apuce tusea :))

Mascara Big & Beautiful False Lashes Astor - l-am cumparat la reducere si de aceea l-am introdus in lista. Probabil este mai scump la pret intreg, insa eu il ador, este preferatul meu !!!

Niciun comentariu: