12 dec. 2011

Review produse Cattier

Am primit de la Roxana - Biobeauty cateva produse minunate spre testare. Eu m-am inscris initial pentru crema hidratanta Secret Botanique, dar am mai primit pe langa ele si demachiantul Caresse d'Herboriste alaturi de cateva mostre.

Am vrut neaparat o crema super hidratanta, dar care sa intre repede in piele, pentru ca tenul meu este foarte deshidratat. Nu stiu de unde aceasta transformare, probabil datorita numeroaselor tratamente antiacnee, a produselor de curatare prea puternice sau a schimbarilor hormonale, cert este ca dintr-un ten care lucea acum am un ten care tine :( Sincer prefer de 1000 de ori un ten cu tendinte de ingrasare, decat unul uscat !


Revenind acum la Secret Botanique, pot sa spun ca este primul produs de acest gen folosit de mine - serum + bio. Il aplic in fiecare dimineata si dupa ce intra in piele aplic machiajul. Seara, dupa aplicare mai pun si cateva picaturi de ulei de struguri, macadamia sau Nuxe, dupa stare :)

Am inteles de la cosmeticiana mea ca aceasta este o combinatie perfecta pentru ten -putina crema cu putin ulei. Doar ulei nu este suficient, este nutritiv dar nu este hidratant...asa ca cel mai bine e sa le aplici pe amandoua, sa faci un mix daca ai posibilitatea sau sa aplici uleiul dupa crema.  

Are un miros mai ciudat, de plante, dar nu ma deranjeaza, nu tin neaparat ca toate cremele sa miroasa a frezii :)) Ma intereseaza ingredientele si interactiunea lor cu pielea mea !

Aplicatorul mi se pare foarte util atat pentru crema cat si pentru demachiant - nu permite intrarea luminii sau a aerului in recipient.

Am testat acest serum si intr-o zi ploioasa de weekend, in care am stat in casa fara machiaj si am constat ca tenul meu a ramas hidratat pana seara, fara probleme ! Nu previne acneea dar ajuta la calmarea tenului peste noapte, dimineata ma trezesc mai vindecata daca am tratat vreun cos cu o seara inainte :)
Demachiantul curata delicat, fara sa agreseze pielea sau sa lase o pelicula grasa. Dintre mostre am folosit masca de argila galbena, pe care am mai incercat-o si altadata, este pe lista mea de mult :)
Cu siguranta voi mai cumpara produse de la Cattier acum ca stiu cat de bine ne impacam :)

Niciun comentariu: