18 dec. 2011

Review Revicel

Cred ca am ramas printre ultimele participante la aceasta campanie care nu facut inca un review la acest produs. Am mai spus ca am incercat numeroase creme anticelulitice, unele mai scumpe, altele mai ieftine, insa putine au avut efect in realitate, poate mai mult pe fond psihologic.

Folosesc Revicel seara, dupa dus si exfoliere in prealabil. Pentru o mai buna aplicare folosesc si o perie pentru masaj. Dimineata chiar nu am rabdare si timp de cremuit, ma trezesc la 6 si la 7 sunt deja in metrou, asa ca va dati seama...

Eu nu am asa probleme mari cu celulita, avand in vedere cate dulciuri mananc, probabil toti anii de sport si cremuit au avut intr-un fel efect...sa zicem ca sunt la stadiul 1 spre stadiul 2 pe coapse sub fese (de fapt aceasta zona este pentru toata lumea cea mai afectata din cauza statului la birou).

Aplic crema doar pe coapse si fese, pe brate nu am probleme, iar pe burta eu consider ca nu avem celulita - care stim bine ca se caracterizeaza prin aspect de coaja de portocala - ei bine pe abdomen nu exista asa ceva...acolo sunt doar niste colacei formati de la zaharuri si fainoase, plus lipsa de miscare. Asa ca pentru aceea zona cele mai bune sunt abdomenele si dieta :)


Puncte forte: catifeleaza si hidrateaza pielea, intra repede in piele si chiar are efecte rapide de reducere a celulitei !!! Senzatia de caldura produsa de crema nu ma deranjeaza ci dimpotriva imi lasa impresia ca lucreaza !
Plus ambalaj atragator, poti sa golesti borcanasul pana la ultima picatura si un pret chiar foarte bun - 25 de lei :)

Puncte minus: chiar daca te speli foarte bine pe maini dupa aplicare tot mai simti furnicaturi daca dai cu mana pe la nas, buze sau ochi ! Pateaza si lasa miros pe haine - in cazul meu trebuie sa am grija in ce pijama dorm :)

Acestea fiind spuse cred ca am gasit in sfarsit un produs bun pentru combaterea celulitei la care o sa raman mult timp fidela !

Niciun comentariu: