10 dec. 2011

Random

Stiu ca am tot lipsit nemotivat de pe blog in ultima vreme, pur si simplu sunt foarte ocupata si obosita. Initial am trecut printr-o perioada in care eram profund nemultumita de locul meu de munca, veneam acasa prea indispusa ca sa mai fac ceva...apoi, cand in sfarsit mi-am schimbat jobul, am realizat cat este de greu sa o iei de la inceput...

Acum intr-adevar imi place mai mult ceea ce fac dar sunt atatea lucruri noi de invatat, atatea task-uri de rezolvat incat seara cand ajung acasa ma simt ca o leguma...pur si simplu nu mai ma pot concentra sa fac altceva...ochii ma ustura si incerc sa fac o pauza de PC :(

Totusi v-am citit in continuare fetelor de cate ori am avut ocazia, am cateva articole in drafturi, sper sa va povestesc anul acesta tot ce mi-am propus :)
Va pup, weekend frumos !

Un comentariu:

Victoria West spunea...

Un weekend frumos si tie, ma bucur sa te vad din nou. :)

Victoria.