19 feb. 2012

La vida de los peces

Am vazut anul trecut acest film si pot spune ca m-a tulburat...cateva zile dupa ce l-am vazut m-am gandit la deciziile pe care le-am luat pana acum...daca au fost bune sau nu...

La Vida de los Peces este un film despre sentimente inchise ca pestii din acvariu. E un film despre fericire si tristete privite din doua perspective. Cu un ritm lent si o coloana sonora perfect aleasa doar pentru final, filmul poate fi o experienta placuta pentru multi sau poate pentru unii o plictiseala lunga intr-o casa cu prea multe camere :)

A fost prezentat in Romania la Transilvania Film. Daca aveti ocazia, eu zic sa il vizionati, mai merge din cand in cand un film altfel decat cele facute de americani...Eu una ma uit cu placere cand am ocazia la cate un film spaniol sau italian :)




PS: Santiago Cabrera es tan caliente :)

Niciun comentariu: