4 mar. 2012

Lazy Sunday

Dupa ce toata saptamana alergam in toate partile, ne stresam mintea la serviciu, apoi mai mergem si la cursurile de la master, sau cumparaturi la supermarket, sambata curatenie si alte lucruri de organizat, avem pretentia macar la o dupa-amiaza de duminica in care sa ne relaxam :)

Am gasit in H&M catalogul lor de primavara si am bifat deja cateva rochite si balerini cu floricele pe care vreau sa le caut !!! 

Despre Cea mai frumoasa carte din lume am tot citit pe mai multe bloguri, este vorba despre opt povesti de iubire, deci presupun ca o voi termina foarte repede de citit :)

Filmul Aminteste-ti de mine sau Remember me, l-am mai vazut acum doi ani si m-a impresionat mult. Era la oferta in Cora asa ca l-am luat, vreau sa il revad, si de data aceasta nu singura :)

Am facut o vizita la Whittard Chelsea din magazinul Cocor si cu greu am iesit de acolo... Cani inscriptionate cu tot felul de mesaje haioase, biscuiti, ceai de 100 de sortimente si arome, cafea sau ciocolata calda. Am cumparat o cutie de ceai Oolong, o combinatie de ceai verde si negru. Aveam emotii sa nu fie prea amar, dar din fericire nu este, se poate bea chiar si neindulcit sau cu putina miere. Am sa mai revin acolo dupa o cutie de Hot Chocolate, la care mi-a ramas gandul :) Mai multe detalii despre ei gasiti pe pagina lor de facebook

Si daca imi este pofta de ciocolata, ma rezum la una simpla, neagra ! Taie pofta de dulce si este satioasa...
Abia astept primavara, m-am saturat cat am hibernat in iarna asta lunga si urata !
Va imbratisez si o duminica vesela va doresc :*

6 comentarii:

Ionny spunea...

O duminica frumoasa sa ai si tu! Love your blog:*

Dorina spunea...

Eu nu am auzit de Cea mai frumoasa carte din lume.
Sa ne povestesti cum a fost.
Si mie imi place ciocolata neagra.
O duminica frumoasa!

Victoria West spunea...

O duminica frumoasa si tie. :)

Cya spunea...

asteptam review la cartea aceea.suna interesant.

Butterfly spunea...

Mda, stiu senzatia cu duminica in care iti doresti sa te relaxezi si sa iti incarci bateriile pentru saptamana care urmeaza. Imi place si mie magazinul acela de la Cocor, e bine ca iti faci timp si de carti, eu citesc numai in metrou si nici atunci ceea ce imi doresc. Duminica aceasta am luat decizia sa o las mai usor cu dulciurile, sper sa imi iasa, faza cu relaxatul nu mi-a iesit pentru ca am avut treaba, dar sambata am iesit cu fetele deci cred ca am recuperat intr-un fel;) Sa ai o saptamana frumoasa..in asteptarea weekendului :*

Pixxie spunea...

@Ionny: Thx :*
@Dorina & Cyannilla: Sigur ii fac un review dupa ce o termin de citit :)
@Victoria: Multumesc, la fel si tie :*
&Butterfly: Si eu ma straduiesc sa citesc in metrou, dar daca nu stau jos nu prea reusesc, ma tot impinge lumea, si mai rau ma enervez :)
Te inteleg la capitolul dulciuri si eu ma vreau sa ma las, mai ales ca toata iarna m-am rasfatat si nu am facut mai deloc miscare :(