11 mar. 2011

Cadou de la Farmec

Mi-au sosit mostrele de crema de la Farmec, sunt foarte fericita, abia astept sa le testez. Sunt placut surprinsa de produsele lor, datorita cremei sebo-regulatoare de la ei am scapat de acnee. Am citit de ea la  Camelcutza, am cumparat-o apoi de la DM si am folosit-o aproximativ doua saptamani dimineata si seara...super multumita de rezultate !

Pachetelul primit in dar contine:
- un flyer de campanie cu noua gama
- un breloc cu fisa
- un sticker - Femeie cu FARMEC la volan
- 4 mostre crema nutritiva de noapte
- 4 mostre crema hidratanta de zi
- 4 mostre ser contur buze si ochi
- 4 mostre crema antiimperfectiuni
- 4 mostre crema antirid

Le multumesc fetelor care au anuntat de aceasta campanie pe blogurile lor, altfel nu cred ca aflam...

Astept cu nerabdare si produsele de la Ivatherm !
Weekend placut sa aveti, sa va bucurati de vremea buna !
Pupici cu sclipici :)

4 comentarii:

Andreea spunea...

sa le folosesti cu placere! pupici!

fashion doctor spunea...

felicitari!pup

Victoria West spunea...

Felicitari si sa le folosesti cu placere!

Victoria West spunea...

Salut inca o data. Ti-am transmis o leapsa, vino sa o vezi. :)

http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.com/2011/03/leapsa-despre-blog.html