29 mar. 2011

Haul Cosmetic Plant

Am facut pentru prima data comanda la Cosmetic Plant si am primit recent produsele alese pe spranceana, de care nu as fi stiut pana acum daca nu citeam atatea impresii pozitive de la voi :)
Intr-adevar preturile sunt mici, cantitatea produsului este generoasa si in plus transportul gratuit, pentru ca am comandat 6 produse !


Iata si produsele alese plus o prima impresie despre ele:

Crema de maini cu ulei de catina si masline - are o culoare verzuie si este destul de unsuroasa. Stiu ca multe persoane au o parere buna despre ea, insa la mine nu a facut minuni, parca tot Elmiplant se afla printre preferate !

Lapte demachiant cu macese - are o culoare rozalie si demachiaza destul de bine.

Lotiune tonifianta par cu ardei iute - o aplic pe parul umed dupa spalare si parca face parul putin mai aspru si cu volum la radacina.

Sampon regenerator cu aloe vera si pantenol - este preferatul meu, curata bine parul fara sa imi provoace matreata. Nu stiu cat de regenerator este, ramane sa vad in timp.

Crema contur ochi Q10 si ceai verde - are o cantitate generoasa de 30 ml, cred ca ma va tine foarte mult. Aplicatorul este foarte util, trebuie sa apas cam jumatate pe el, pentru ca pana la capat curge prea multa crema (cand am un exces de crema de obicei o dau pe gat, pentru ca si aceea zona are nevoie de fermitate si intindere la fel de mult ca zona ochilor). Mi se pare ca are efect imediat de luminozitate si atenuare a linilor fine asa ca o iubeeesc :)

Crema gommage cu galbenele - chiar nu mai folosisem de mult o crema gen peeling pentru ten, deci era cazul. Mi se pare destul de blanda cu tenul, nu-l exfoliaza sau deshidrateaza prea mult, o folosesc de maxim doua ori pe saptamana !


Un comentariu:

Anonim spunea...

cred ca o sa-mi iau si eu crema contur...de mult aveam in plan, dar nu stiam pe nimeni care sa o fi folosit :D 10x